بهترین جراح پستان در تهران

بهترین جراح پستان در تهران

باز هم دکتر پیج و مقاله ای دیگر در باب آشنایی با بهترین جراح پستان در تهران یا دكتر فوق تخصص جراحی سينه تهران. همراهان گرامی، به یاد داشته باشیم که این پزشکان فوق تخصص دارای مدرک تخصص جراحی عمومی بوده اند که دوران فلوشیپی شان را در گرایش جراحی پستان به پایان رسانیده اند و یا در این زمینه کورس های مرتبط را بصورت دوره های مکمل آموزش دیده و متبحر گردیده اند. لازم بذکر است که در حال حاضر تحصیلات تکمیلی در این حوزه بصورت دوره فلوشیپی در دو دانشگاه تهران و شهید بهشتی برگزار می شود و در همین راستا بایستی از زحمات بیدریغ جناب دکتر (محمد اسماعیل اکبری) قدردانی نمود.

این رشته به طور کلی از سه بخش تشکیل می‌شود. بخش اول قسمت درمانی است که به تشخیص تومور های بدخیم و خوش خیم و سرطان پستان می‌پردازد و درمان‌های لازم تجویز می‌شود. بخش دوم جراحی‌های زیبایی است که می‌تواند به درمان مشکلات مادرزادی در سینه زنان بپردازد. برخی مواقع اختلالات ظاهری و مادرزادی در سینه خانم‌ها وجود دارد و مثلا از بزرگی یا کوچکی نامتعارف رنج می‌برند که در رشته ما این معضل به سادگی درمان می‌شود.

سومین بخش به جراحی و بازسازی سینه می‌پردازد و سینه‌هایی که قبلا با تشخیص پزشک مو رد جراحی قرار گرفته و قسمتی یا تمام یک سینه که برداشته می‌شود را بازسازی می‌کند و آن را به شکل قابل قبولی تبدیل می‌کند و در واقع به دغدغه بسیاری از زنان که مورد جراحی سینه قرار گرفته‌اند پاسخ می‌دهد.

بانوان گرانقدر سرزمینم ( ایران) امیدوارم که دستان توانمند این عزیزان گره گشای مشکلاتتان شود و طعم شیرین عافیت را هر چه سریعتر بچشید. با دکترپیج همراه شوید.

1. دکتر وحید حریری جراح پستان

متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ جراحی پلاستیک و جراح پستان

دکتر حریری جراح سرطان سینه

دوره پلاستیک و جراحی پستان در بیمارستان سن لویی و ژرژ پمپیدو پاریس | دوره لاپاراسکوپی در بیمارستان ژورژ پومپیدو فرانسه

دوره جراحی عروق در کلیولند کلینیک آمریکا | دوره جراحی پلاستیک در دانشگاه کیس وسترن در شهر کلیولند آمریکا

فلوشیپ جراحی پلاستیک دانشگاه علوم پزشکی تهران

ویژگی خاص دکتر حریری در بین جراحان سرطان پستان به عنوان یک جراح پستان در تهران می تواند فلوشیپی یا دوره تخصصی ایشان در جراحی زیبایی باشد که موجب حفظ اصول جراحی پلاستیک و حفظ زیبایی پستان ها در حین جراحی سرطان و جراحی های درمانی پستان می گردد.

آدرس مطب میدان آرژانتین، خیابان الوند، روبروی بیمارستان کسری، بن بست آریا، پلاک ،۲ ساختمان پزشکان آریا، طبقه اول
شماره تماس 09120048120 – 09120303249

2. دکتر ابوالفضل افشار فرد

متخصص جراحی عمومی  و جراحی پستان

دکتر ابوالفضل افشار فرد
آدرس مطب تهران، منطقه 3، محله قبا، شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد، روبروی بیمارستان مفید پلاک1125، طبقه دوم
شماره تماس 02122846842

3. دکتر صمد خضری

متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ جراحی سرطان

دکتر صمد خضری فلوشیپ جراحی سرطان

 

دکتر صمد خضری پس از اتمام دوره تحصیلی دکترای عمومی از دانشگاه شهید بهشتی به تحصیل در رشته تخصصی جراحی عمومی در دانشگاه شیراز پرداخت و پس اتمام تحصیل و اخذ دانشنامه و بورد تخصصی جراحی عمومی تحصیل خود را در رشته فوق تخصصی جراحی سرطان در دانشگاه شیراز ادامه داد و طی دوره مذکور به ویژه به مطالعه درمان و جراحی بیماران سرطان پستان، سرطان های گوارشی CRS+HIPEC پرداخت و مقاله وی در ژورنال MEJC در بیمار نتایج اعمال جراحی CRS+HIPEC بیمار در مرحله ی چاپ می باشد.

آدرس مطب تهران به آدرس سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع سعادت، طبقه 2 ، واحد 14
شماره تماس 09190409060 – 02122083642

4. دکتر پریسا عظیمی نژادان

متخصص جراحی عمومی – فوق تخصص جراحی پستان

فوق تخصص جراحی پستان

بیوگرافی:

من در تبریز در خانواده ای متوسط به دنیا آمدم . پدرو مادرم هر دو مهندس فوق لیسانس کشاورزی و کارمند بودند. من یک خواهر کوچکتر از خودم دارم. دوره ابتدایی و راهنمایی را در مدرسه بوعلی سینا تبریز که توسط خواهران روحانی فرانسوی اداره میشد به اتمام رساندم و فارسی و فرانسه را همزمان یاد گرفتم. دوره دبیرستان با خاطرات جنگ و بمباران توام بود. در سال 1365 با رتبه ممتاز از دبیرستان فارغ التحصیل شدم. همان سال در کنکور پزشکی قبول و وارد دانشگاه تبریز شده و در سال 1372 فارغ التحصیل شدم. در همان سال در امتحان ورودی تخصصی جراحی عمومی دانشگاه شهید بهشتی تهران شرکت کرده و قبول شدم و در سال 1378 فارغ التحصیل گردیدم.

بلافاصله در امتحان پره برد و بورد تخصصی جراحی قبول شدم. دو ماه بعد بعنوان جراح عمومی بیمارستان فیروز آبادی شهرری شروع به کار کردم. بعد از گذشت سالها هنوز در آن مرکز مشغول به کار هستم. از سال 1379 همزمان با شروع به کار دولتی، مطب شخصی ام را تاسیس کردم.

پس از طی چند سال و به دلیل احساس نیاز به کار فوق تخصصی برای تحصیل در رشته فوق تخصص جراحی پستان اعم از زیبایی و سرطان و بازسازی عازم آمریکا شدم و در شیکاگو شیوهای نوین جراحی سرطان پستان و بازسازی آن و نحوه اداره و راه اندازی کلینیک پستان را آموختم.در سال 1385به ایران بر گشتم و سال 1386 برای تکمیل آموخته هایم به فرانسه رفتم .دو سال ذر پاریس و نیس هر آنچه مربوط به پستان بوذ را یاد گرفتم .از جراحی میکروسکوپی گرفته تا سونوگرافی پستان، در انستیتو پستان پاریس کار کردم .

عضو جامعه جراحان پستان امریکا و انجمن سنولوژی فرانسه شدم. در سال 1388به ایران بازگشتم و کار خود را شروع کردم. پس از آن به صورت متوالی جهت به روز کردن اطلاعاتم در کنفرانسهای علمی در آمریکا و اروپا  در حیطه جراحی سینه شرکت میکنم.

آدرس مطب تهران، خیابان ولی عصر نرسیده به میدان ونک، خیابان چهاردهم گاندی، پلاک 11، طبقه چهارم
شماره تماس 02188873915

5. دکتر لعبت گرانپایه

متخصص جراحی عمومی و جراحی پستان

بیوگرافی:

دکتر لعبت گرانپایه، متخصص جراح عمومی بیمارستان سینا، سال هاست که با چهره ای متبسم مشغول ارائه خدمات آموزشی و درمانی است.
او متولد سال 1343 در شهرستان محلات است و از همان سال هایی که به دبستان ایراندخت شهرستان محلات می رفت دغدغه ای در ذهن می پروراند و با همین دغدغه راهی دبیرستان پروین اعتصامی شد.
با پایان یافتن تحصیلات متوسطه انگار هدف خود را به خوبی تعیین کرده بود و آن درمان و مددرسانی به بیماران نیازمند بود پس با همین هدف در سال 1361 تحصیلات عالی خود را در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز و بعد از کسب مدرک پزشکی عمومی، رشته جراحی عمومی را به عنوان شاخه تخصصی خود انتخاب کرد و در سال 1373 به عنوان متخصص جراحی عمومی مشغول فعالیتهای درمانی و آموزشی شد.

دکتر لعبت گرانپایه در سال ها فعالیت خود خدمات خیرخواهانه بی شماری را به ثمر رسانده و با سازمان ها، گروه ها و زنجیره های خیرین پزشکی و درمانی همکاری نزدیکی داشته، او اینک یکی از اعضای تیم مدد ( مجمع داوطلبان درمانگر) و رئیس انجمن سبا ( انجمن سلامت بانوان) است و با 54 هزار ویزیت و یک هزار و 500 جراحی رایگان در مناطق محروم کشور به عنوان جراح نیازمندان شناخته می شود.

آدرس مطب شریعتی، خیابان دولت، بین چهارراه قنات و خیابان سنجابی، جنب بانک سپه، ساختمان بهاران، طبقه 1، واحد 1
شماره تماس 02122791373

6. دکتر نازی معینی

متخصص جراحی عمومی و جراحی پستان

بیوگرافی:

تخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران ۸۷ -۸۳رتبه کتبی سوم بورد تخصصی ۱۳۸۷فعالیت بعنوان جراح پستان در کلینیک پستان جهاد دانشگاهی از سال ۸۹ وگذراندن دوره های متعدد اموزشی جراحی پستان عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران ۹۶-۹۲قبولی در ازمون پذیرش فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پستان( جراحی زیبایی پستان یا  جراحی زیبایی سینه)  ۹۶دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و گذراندن موفق دوره مذبور.

آدرس مطب میدان توحید، ابتدای ستارخان، نبش کوچه عظیمی، پلاک 2، واحد 2
شماره تماس 09392333498

7. دکتر سید روح اله میری

متخصص جراحی عمومی و جراحی پستان

فوق تخصص جراحی پستان

بیوگرافی:

متخصص جراحی گوارش-تیروئید و پستان فلوشیپ فوق تخصصی جراحی سرطان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران جراحی و سر و گردن-تیروئید-انکولوپلاستیک پستان-دستگاه گوارش رحم و تخمدان ها و لاپاراسکوپی (جراحی بسته)

آدرس مطب تهران، خیابان فاطمی غربی، بعد از چهارراه کارگر، نبش سیندخت شمالی، پلاک 13، طبقه 3، واحد 9
شماره تماس 02191035574

8. دکتر حمیرا هوشمند سهی

متخصص جراحی عمومی و جراحی پستان

9- دکتر ماریا هاشمیان

متخصص جراحی عمومی و جراحی پستان

سوابق:

فارغ التحصیل تخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشكی یزد

بیمارستان میلاد از سال ۱۳۸۱ تاکنون

بیمارستان محب کوثر از ۱۳۹۱ تاکنون

مرکز بیماری‌های پستان جهاد دانشگاه تهران از سال ۱۳۸۶ تاکنون

کلینیک سهند از سال ۱۳۸۴ تاکنون

افتخارت

شرکت در کنگره های بین المللی خارج از کشور در انگلیس و آمریکا و ایتالیا

گذراندن دوره های آموزشی اختصاصی درمان و بازسازی های مربوط به سرطان پستان در مرکز memorid slom ketenig (mskcc ) در نیویورک

فعالیت در بیمارستان تخصصی جراحی پستان در دوسلورف آلمان

فعالیت در بیمارستان تخصصی جراحی پستان در میلان ایتالیا

۳ مرتبه انتخاب به عنوان پزشک نمونه سال در بیمارستان میلاد و امام خمینی کرج

حضور و کار فعال در کلینیک نیایش واقع در میدان کاج سعادت آباد از سال 1390

آدرس مطب تهران، منطقه 2، بزرگراه همت، نرسیده به بزرگراه چمران، بیمارستان میلاد
شماره تماس 02184090

10. دکتر عادل یزدان خواه

متخصص جراحی عمومی – فوق تخصص جراحی پستان

فوق تخصص جراحی پستان

بیوگرافی:

دانشیار جراحی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران

فلوشیپ جراحی سرطان پستان از مرکز سرطان Moffitt ایالات متحده امریکا

عضو انجمن جراحان پستان امریکا از سال ۲۰۱۲

آدرس مطب خیابان ولیعصر، روبروی توانیر، کوچه بخشندگان، ساختمان آریا، طبقه سوم، واحد
شماره تماس 02188772185

 

 

 

در مورد متخصص جراحی پستان بیشتر بدانید

 

یکی از انواع رایج سرطان مخصوصا بین خانم ها، سرطان پستان است. پزشکانی که به افراد درگیر این بیماری کمک می کنند، جراحان پستان هستند.

اما نه فقط در این مورد، بلکه جراحان پستان طیف وسیعی از بیماری های پستان را درمان می کنند و جراحی های زیبایی و لیفت سینه نیز انجام می دهند. اگر می میخواهید در مورد متخصصان جراحی پستان بیشتر بدانید، ادامه این مقاله را از دست ندهید!

متخصص جراح پستان چه کسی است؟

جراح سینه، پزشکی است که در جراحی بیماری ها و مشکلات پستان تخصص دارد. جراحان سینه، بیوپسی سینه، لامپکتومی، ماستکتومی، بازسازی سینه و سایر روش‌ها را برای درمان بسیاری از بیماری‌های سینه از جمله سرطان سینه در مردان و زنان انجام می‌دهند. جراحان پستان همچنین از بیماران در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه و کسانی که مشکلات غیرسرطانی مانند کیست سینه دارند مراقبت می کنند.

مقالات مرتبط: بهترین جراح ماموپلاستی در تهران

جراحی سینه چه کارهایی انجام می دهد؟

  • سابقه پزشکی بیمار را ارزیابی می کند و با توجه به شجره نامه فرد، خطر سرطان سینه را ارزیابی می کند و معاینات فیزیکی را انجام می دهد.
  • تست های آزمایشگاهی و تصویربرداری را تجویز می کند و نتایج آنها را تفسیر می کند.
  • برای درمان داروها و مشکلات سینه، داروهای لازم را تجویز می کند.
  • روش های کم تهاجمی مانند بیوپسی با ماموگرافی را انجام می دهد.
  • انواع مختلف جراحی سینه شامل لامپکتومی، ماستکتومی و بازسازی سینه را انجام می دهد.
  • برای اطمینان از کسب بهترین نتایج، با سایر متخصصان همکاری نزدیک دارد.

مقالات مرتبط: لیست بهترین پزشک پروتز پستان

چه کسانی باید به جراح سینه مراجعه کنند؟

در بیشتر موارد، افراد زمانی به جراح سینه مراجعه می کنند که پزشک عمومی یا سایر متخصصان، به وجود مشکلی در سینه مشکوک شوند و بیمار را به یک جراح سینه ارجاع می دهند. پزشکان اغلب بیماران خود را برای تشخیص و درمان یک توده مشکوک پستان یا تغییر در شکل یا بافت بافت سینه به جراح پستان ارجاع می دهند. در این حالت، جراحان پستان وجود یا عدم وجود بیماری پستان را مشخص می کنند. در صورتی که مشکلی در سینه شما وجود داشته باشد، جراح وضعیت شما را ارزیابی می کند و تعیین می کند که آیا به جراحی نیاز دارید یا نه و چه نوع روشی درمانی برای شما مناسب است.

چه زمانی باید به جراح پستان مراجعه کرد؟

در صورتی که یکی یا چندتا از علائم زیر را تجربه می کنید، بهتر است یک جراح پستان شما را ویزیت کند:

  • یک یا چند توده را در سینه خود احساس می کنید یا پزشک شما طی ماموگرافی توده ای را در سینه شما پیدا کرده است.
  • درد سینه‌ای دارید که به چرخه قاعدگی‌تان مربوط نیست.
  • تورم، قرمزی یا التهاب سینه دارید.
  • متوجه تغییر شکل یا بافت سینه شده اید.
  • متوجه تغییر در ظاهر یا بافت پوست سینه می شوید.
  • متوجه شده اید که مایعی از نوک پستان شما ترشح شده است.

جراح پستان چه بیماری هایی را درمان می کند؟

جراح پستان انواع مشکلات و بیماری های سینه را درمان می کند که عبارتند از:

·        کلسیفیکاسیون پستان

کلسیفیکاسیون پستان توده هایی هستند که گاهی با ضایعات پیش سرطانی پستان مرتبط هستند.

·        سرطان سینه

جراحان پستان افرادی که به سرطان پستان مبتلا هستند و یا در معرض خطر ابتلا به این نوع از سرطان هستند را درمان می کنند. مردان و زنانی که دارای جهش در ژن‌های BRCA1 یا BRCA2 یا دارای سابقه خانوادگی سرطان سینه(یعنی کسانی که مادر یا خواهر آنها مبتلا به سرطان سینه بودند) هستند، در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه هستند.

·        نکروز چربی

نکروز چربی منجر به ایجاد توده های بدون درد می شود که از بافت چربی آسیب دیده و متلاشی شده تشکیل می شوند.

·        فیبروآدنوم

فیبروآدنوم تومورهای صاف و سفت و غیرسرطانی سینه هستند. گاهی اوقات، فیبروآدنوم خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش می دهد.

  • بیماری فیبروکیستیک پستان از جمله کیست های غیر سرطانی پستان و فیبروز
  • اکتازی مجرای پستانی که باعث التهاب و انسداد مجاری زیر نوک پستان می شود.

جراح پستان چه آزمایشاتی را انجام می دهد؟

جراح سینه می تواند انواع آزمایشات تشخیصی از جمله سونوگرافی سینه، ماموگرافی و MRI (تصویربرداری رزونانس مغناطیسی) را تجویز کند یا انجام دهد. MRI تصاویر بسیار دقیقی از پستان برای تشخیص ناهنجاری ها ایجاد می کند.

منظور از ماموگرافی مشکوک چیست؟

انجام ماموگرافی یکی از راه‌های اصلی در تشخیص سرطان پستان است. گاهی در نتایج مربوط به ماموگرافی، توده‌هایی مشاهده می‌شوند که باید بررسی بیشتری درباره آن‌ها انجام گیرد. ماموگرافی با این گونه نتایج را اصطلاحا ماموگرافی مشکوک می‌نامند. چون توده‌های غیرعادی در بافت سینه مشاهده شده‌اند؛ اما هنوز درباره خوش خیم یا بدخیم بودن آن‌ها نمی‌توان نظر داد.

عمده توده‌هایی که در نتیجه ماموگرافی مشکوک یافت می‌شوند، در یکی از دسته‌های زیر قرار می‌گیرند:

  • توده‌هایی که احتمال بدخیم بودن آن‌ها بین 2 تا 10 درصد است.
  • تومورهایی که احتمال سرطانی بودن آن‌ها بین 10 تا 50 درصد است.
  • توده‌های مشکوکی که با احتمال 50 تا 95 درصد، سرطانی هستند.
  • بافت‌های مشکوکی که با احتمال بالای 95 درصد سرطانی و بدخیم هستند. این توده‌ها برای تایید قطعی باید نمونه برداری شوند.

اگر در ماموگرافی سینه توده‌های پستانی مشکوک مشاهده شود، باید نمونه برداری انجام گیرد. نوع نمونه برداری نیز بر اساس نظر پزشک معالج مشخص خواهد شد. نتیجه قطعی خوش خیم یا بدخیم بودن توده‌ها بعد از بیوپسی پستان تایید می‌گردد.

متخصص جراحی پستان چه اقدامات و درمان هایی ارائه می دهد؟

جراحان پستان روش ها و درمان های مختلفی را برای درمان بیماری ها و شرایط سینه انجام می دهند. به عنوان مثال ممکن است جراحان پستان در صورت لزوم، از تکنیک های کم تهاجمی از جمله جراحی لاپاراسکوپی استفاده کنند.

روش های رایج جراحی سینه عبارتند از:

  • آسپیراسیون برای تخلیه کیست سینه
  • بیوپسی با راهنمایی اشعه ایکس یا ماموگرافی برای تشخیص سرطان سینه و سایر بیماری ها
  • جراحی سرطان سینه شامل لامپکتومی برای برداشتن تومور سینه و ماستکتومی برای برداشتن کل پستان
  • ماستکتومی پیشگیرانه برای برداشتن سینه در افراد دارای ریسک بالای ابتلا به سرطان سینه. ماستکتومی پیشگیرانه خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهد.
  • جراحی برداشتن غدد لنفاوی برای برداشتن غدد لنفاوی سرطانی نزدیک پستان
  • جراحی بازسازی سینه برای ترمیم و بازسازی سینه پس از ماستکتومی یا لامپکتومی

 

آموزش و تحصیلات جراح پستان

به طور معمول، یک جراح پستان یک جراح عمومی دارای گواهی بورد تخصصی است. یعنی جراح پستان، یک MD یا DO است که دوره های رزیدنتی جراحی را گذرانده و دانش و مهارت های تخصصی یک جراحی عمومی را دارد.

جمع بندی

جراح سینه یا پستان، پزشکی است که از بیماران مبتلا به بیماری های خوش خیم(غیر سرطانی) و بدخیم(سرطانی) پستان مراقبت می کند. تمام جراحان سینه یک دوره رزیدنتی جراحی را به پایان رسانده اند. برخی از جراحان سینه آموزش های تکمیلی به نام فلوشیپ جراحی سینه را نیز به پایان رسانده اند.

در صورت مشاهده هرگونه ناراحتی یا مشکلی در سینه، باید در اسرع وقت به یک متخصص پستان مراجعه کنید تا مشکلتان رفع شود.

منابع:

https://www.healthgrades.com/right-care/mastectomy/breast-surgeon-your-expert-in-breast-biopsy-surgery-reconstruction

https://breast360.org/topic/2017/01/01/what-breast-surgeon/

در doctorpage بیابید: پزشکان (فلوشیپ جراحی پستان)

 

*دکتر پیج ، همراه همیشگی شما در لحظه های سخت انتخاب*

 

پزشکان برتر

محمد حمید کرباسیان


سفارش طراحی سایت پزشکی و تخصصی در سایت زیر:

  DrMohandes.com

دکتر پیج همراه همیشگی شما در لحظه های سخت انتخاب

محل تبلیغ شما

مقالات مرتبط

بهترین دکتر پزشکی ورزشی

بهترین دکتر پزشکی ورزشی

پزشکی ورزشی (sport medicin) تخصصی از علم پزشکی است که با نام طب ورزش نیز از آن یاد می‌کنند. متخصص طب ورزش  در زمینه سلامتی ورزشکاران و همچنین استفاده از ورزش در جهت

ادامه مطلب ...

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین جراح پستان در تهران»

  1. سلام من از نوک سینه چپم ترشح قهوه ای می یاد البته قهوه ای کمرنگ که نمیدونم خونی میشه کفت یا قهوه ای پیش دکتر متخص و جراح داخلی رفتم و سونو گرافی -ام ار آی -آزمایش از ترشح -ماماگرافی همه کار کردم ولی چیزی نشون نداد دوباره سونو گرافی رفتم گفتن که یک ضایعه ی غلیظ خیلی کوچیک بالای سینه ات تقریبا دو‌میلی متر دیده میشه که باید یا وکیوم بیوبسی و یا جراحی بازنمونه گیری انجام بشه تا مشخص بشه که علت چیه به نظرتون باید چه کار کنم ؟؟؟ وکیوم بیوبسی فقط تهران انجام میشه ولی جراحی باز اینجا هم میشه تو‌دوراهی موندم

    1. تیم پزشکی وبسایت دکترپیج

      ممنون از مطالعه مقاله ما
      برای راهنمای و خروج از دو راهی هر دو نمنه گیری انجام می شود اما در روش بیوبسی یک روش بهتر است و نیاز به جراحی باز که ممکن است مشکلات خود را داشته باشد ندارد.
      لذا ابتدا با پزشک خود مشاوره بگیرد تا بهترین روش را به شما تجویز بکند و در مقاله لیستی از بهترین ها را به شما معرفی کرده ایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا