بهترین متخصص پوست و مو و زیبایی در تهران

بهترین متخصص پوست و مو زیبایی در تهران

یک متخصص پوست و مو و زیبایی باتجربه و باصلاحیت می‌تواند به شما کمک کند که احساس بهتری نسبت به ظاهر خود داشته باشید و از پوست سالم‌تری برخوردار باشید. زمانی که می‌خواهید در مورد نحوه‌ی انتخاب یک متخصص پوست و موی خوب تصمیم بگیرید، فراموش نکنید که باید زمینه‌های تخصصی هر پزشک را نیز در نظر بگیرید. اغلب متخصصین پوست مو می‌توانند اکثر مشکلات مرتبط با پوست و مو را درمان کنند، اما برخی از این پزشکان در یک زمینه‌ی خاص از حوزه پوست و مو، دارای گواهی تخصصی هستند.

همراهان همیشگی دکتر پیج، سلام.  با یک مقاله دیگر 5 نفر از برترین متخصصین پوست با گرایش فوق تخصص زیبایی پوست و لیزر را در تهران به شما عزیزان معرفی میکنیم. شما میتوانید برای انجام اعمال زیبایی پوست، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و… به این پزشکان متخصص زیبایی پوست مراجعه کنید. باشد که لباس زیبای سیمایتان زیبایی نهفته در وجودتان را جلوه گرتر نماید. دکتر پیج را همراهی کنید.

1. دکتر محمد جواد نخعی

(متخصص بیماریهای پوست – فوق تخصص زیبایی پوست و لیزر)

دکتر محمد جواد نخعی
آدرس مطب ولی عصر – روبروی باغ فردوس – پلاک 1590 – برج زعفرانیه – طبقه دوم – واحد 8
شماره تماس 02122709829 – 02122729078

2. دکتر فائزه احمدی

(متخصص بیماریهای پوست – فوق تخصص زیبایی پوست و لیزر)

دکتر فائزه احمدی

بیوگرافی:

دکتر فائزه احمدی استاد دانشگاه شهید بهشتی با وجود مشغله های فراوان و باتوجه به اهمیت سلامت پوست ومو در سلامت روانی و اجتماعی جامعه با همکاری جمعی از مجرب ترین پزشکان این حوزه اقدام به تاسیس کلینیک مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات که دارای تائیدیه اف دی ای آمریکاست نمودند.
افتتاحیه با حضور پزشکان سرشناس کشور برگزار شد و در این روز دکتر فائزه احمدی در مورد اهداف خود از تاسیس این کلینیک صحبت کردند.

در ابتدا دکتر احمدی از دکتر لطفی و همسرشان بابت تمام زحماتی که برای کلینیک کشیده بودند،تشکر و قدردانی کردند.

به علاوه وی از موسسات مالی و بانکداری که در این زمینه همراهی شان کردند،تشکر کردند.

این کلینیک حاصل سه سال تلاش و کوشش پزشکانی است که بزرگ ترین اهداف شان برای تاسیس این کلینیک انجام خدمات پوستی درمان ناهنجاریها و جراحی با لیزر با بهترین خدمات و دستگاههای روز دنیاست.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم داشتن مجوز از وزارت بهداشت است که برخی از کلینیکهای تازه تاسیس شده از داشتن چنین مجوزی محروم هستند اما کلینیک دکتر فائزه احمدی از این مزیت برخوردار است .

همچنین به راحتی بیماران و دسترسی سریع و آسان مراجع کنندگان داروخانه تخصصی دکتر لطفی نیز در کنار کلینیک فعالیت خود را آغاز نموده است.

همچنین دکتر لطفی از اعتماد مدیر کل امور شعب شرق تهران بانک مهراقتصاد شعبه بلوار آفریقا جناب آقای چراغی تشکر لازم را دارد در راه اندازی این کلینیک با تسهیلاتشان کمک بسیاری کردند و باعث و بانی اشتغال زایی شده اند.

آدرس مطب تهران – منطقه 3 – آفریقا – خیابان ارمغان شرقی – پلاک 19
شماره تماس 02122054435

3. دکتر سهیلا نصیری

(متخصص بیماریهای پوست – فوق تخصص زیبایی پوست و لیزر)

فوق تخصص زیبایی پوست ولیزر

 

آدرس مطب خیابان شهیدبهشتی -خیابان بخارست- خیابان 5 پلاک 21 -کلینیک نوین دیدگان
شماره تماس 021887036341

4. دکتر سارا شمس

(متخصص بیماریهای پوست  –  فوق تخصص زیبایی پوست و لیزر)

دکتر سارا شمس

 

آدرس مطب تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از ظفر، ایستگاه نیایش، خیابان بابک بهرامی، شماره ۸۱، طبقه ۳
شماره تماس 02188650450

5. دکتر بهروز باریک بین

(متخصص بیماریهای پوست  –  فوق تخصص زیبایی پوست و لیزر)

فوق تخصص زیبایی پوست ولیزر

بیوگرافی:

دکتر بهروز باریک بین متولد سال 1354 بوده، در سال 1372 با موفقیت در کنکور سراسری و کسب رتبه دو رقمی 94 وارد دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شد.

وی در تمام سال های تحصیل پزشکی عمومی جزء دانشجویان ممتاز بود و در نهایت با کسب سهمیه یک درصد اول دانشگاه موفق شد مجوز شرکت در آزمون دستیاری سال 1379 را دریافت نماید.

وی در این آزمون رتیه 9 را بدست آورد و بدین ترتیب در رشته پوست دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان پوست رازی مشغول به تحصیل شد و پس از 4 سال با کسب رتبه اول بورد تخصصی پوست در سال 1383 فارغ التحصیل گردید.

از آن پس وی به عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تا سال ١٣٩٢ مشغول به آموزش و پژوهش گشته و هم اکنون وی عضو شورای پژوهشی مراکز تحقیقاتی پوست و لیزر این دانشگاه می باشد.

وي به مدت چهار سال قائم مقام مركز تحقيقات كاربرد ليزر در علوم پزشكی بود و طي اين مدت به پژوهش بر روی كاربرد ليزر در علم درماتولوژی پرداخت كه حاصل آن تاليف كتاب كاربرد ليزر در رشته تخصصی پوست بود.

آدرس مطب پاسداران- خیابان بوستان نهم- روبروی بیمارستان لبافی نژاد – کلینیک پوست و لیزر بهروز
شماره تماس 02122575757

6. دکتر حمید وحیدی

متخصص پوست و مو و لیزر

آدرس مطب بالاتر از میدان ونک ، ولیعصر شمالی ، خیابان خلیل زاده – رو به روی بیمارستان محب مهر – ، پلاک 57 ، واحد همکف
شماره تماس 09007702091 – 02188654576

7. دکتر بیتا ساقی

متخصص پوست و مو و زیبایی

آدرس مطب تهران پاسداران بوستان ٩ پلاک ١١٧ طبقه ٥
شماره تماس 02126610502

8. دکتر زهرا شادلو

متخصص پوست و مو و لیزر

آدرس مطب میدان توانیر. ساختمان پزشکان طلا. طبقه اول. واحد 12
شماره تماس 09056993200

9. دکتر محمد کاکرودی

متخصص پوست و مو و زیبایی

آدرس مطب تهران،خیابان ولی عصر، مابین شهید بهشتی ومطهری،بالای ،نبش کوچه شجاعی ،بالای داروخانه دکتر بهرامی
شماره تماس 02188101310

10. دکتر مهسا انصاری

متخصص پوست و مو

آدرس مطب میرداماد – میدان مادر – خیابان سنجابی (بهروز سابق) – بن بست یکم – ساختمان مهر – پلاک 8 – طبقه چهارم – واحد 37
شماره تماس 02126410892

مقدمه

همه افراد آرزوی داشتن پوست و موی بی‌عیب و نقص را دارند و اگر واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم همه ما حداقل یکبار در زندگی دچار مشکلات پوست و مو شده‌ایم. چه در حال دست و پنجه زدن با جوش‌های هورمونی باشید و چه از خشکی و ریزش بیش از حد مو‌هایتان خسته شده باشید وقتی بحث مراقبت از پوست، مو و زیبایی مطرح می‌شود هدف همه افراد رسیدن به سلامتی و داشتن پوست و مویی بی‌عیب و نقص است. مراقبت‌های پوست و مو کمک می‌کند تا شما به این هدف خود برسید.

چگونه پوست و موی زیبایی داشته باشیم؟

اگر در دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی سردرگم شده‌اید و نمی‌دانید چه راهکار‌هایی برای داشتن پوست و موی زیبا انجام دهید جای درستی آمده‌اید. سالانه تعداد لوازم آرایشی و بهداشتی مانند لوسیون‌ها، ماسک‌ها، شوینده‌ها، تونر‌ها و روغن‌های مختلفی برای مراقبت از پوست و مو روانه بازار می‌شود که هر کدام ترکیبات متفاوتی دارند.

هر فرد نیاز‌های پوستی متفاوتی دارد و انتخاب روتین پوستی هم دقیقاً باید متناسب با نوع پوست و نیاز پوست باشد. این مسأله در مورد مو‌ها هم صدق می‌کند. دیگر دوره‌ای آن تمام شده است که تمام اعضای خانواده از یک شامپو استفاده کنند و انتظار داشته باشند همه به یک اندازه مو‌های سالمی داشته باشند. امروزه این محصولات به صورت اختصاصی برای هر فرد با هر جنس پوست و مویی تولید شده است تا مشکلات شایع در این زمینه کاملاً رفع شود.

روش‌های مراقبت از پوست و مو

روش‌های مراقبت از پوست و مو شامل یک سری ترفند‌ها و نکات طلایی هستند که باید در روتین مراقبتی گنجانده شوند. این موارد شاید به صورت آنی تأثیرات خود را باقی نگذارند. اما در دراز مدت می‌توانند علائم پیری را به تعویق بیندازند.

مصرف ویتأمین‌ها

اگر به سلامت پوست و موی خود اهمیت می‌دهید. مصرف ویتأمین‌ها بخصوص ویتأمین سی را جدید بگیرید. این ویتأمین نقش آنتی اکسیدان را دارد و باعث از بین رفتن رادیکال‌های آزاد می‌شود. همچنین ویتأمین C در تولید کلاژن نقش دارد. یکی دیگر از ویتأمین‌های مهم E است که برای سلامتی پوست حتماً باید مقدار مناسبی مصرف شود.

کنترل استرس

مدیریت استرس‌های روزانه یکی از مهم‌ترین روتین‌های مراقبت از پوست و مو به شمار می‌رود. استرس می‌تواند باعث اختلال در سیستم عصبی و دفاعی شود و در ایجاد بیماری‌های پوستی و ریزش موی سر تأثیر داشته باشد.

داشتن خواب کافی

یکی از روش‌های مراقبت از پوست و مو که بار‌ها توسط متخصصین به آن تأکید شده است داشتن خواب کافی در طول شبانه روز است. همانطور که ضد آفتاب زدن در طول روز روی سلامت پوست تأثیر دارد.

خوابیدن هم نقش مهمی در داشتن پوستی سالم و شاداب دارد. کمبود خواب در طول شبانه روز باعث کاهش سرعت گردش خون می‌شود. سعی کنید خواب شبانه را حتماً داشته باشید چون پوست در شب بازسازی می‌شود.

روغن آرگان محصولی کاربردی برای درخشندگی و درمان مو‌های آسیب دیده

روغن آرگان در چند سال اخیر محبوبیت زیادی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کرده است. این روغن برگرفته از درخت ارگان است که به شفافیت و درخشندگی مو‌ها و همچنین سلامت پوست کمک می‌کند. روغن آرگان برای رفع موخوره و آسیب دیدگی مو‌ها مفید است.

شانه نزدن موی خیس

برای اینکه موی سالمی داشته باشید باید با آن‌ها خوش رفتاری کنید. هیچ وقت مو‌ها را زمانی که خیس هستند‌شانه نزنید چون بسیار شکننده هستند. بهتر است هر چند وقت یکبار مو‌های خود را کمی کوتاه کنید. حتماً از ماسک مو و تقویت‌کننده‌های مو استفاده کنید. تمام محصولات مراقبتی را متناسب با جنس مو‌ها انتخاب نمایید.

مراقبت‌های روزانه از پوست و مو

مراقبت‌های روزانه از پوست و مو شامل موارد زیر هستند:

استفاده از لوازم مراقبتی پوستی

کرم ضد آفتاب یکی از اصلی‌ترین مراحل مراقبت از پوست به شمار می‌رود. برای حفظ جوانی پوست باید هر روز ضد آفتاب بزنید. همانطور که می‌دانید نور خورشید باعث آفتاب سوختگی و افزایش چین و چروک‌های پوستی می‌شود در این صورت باید هر دو ساعت یکبار ضد آفتاب تمدید شود.

برای پوست خود حتماً از یک شوینده مناسب استفاده کنید و صبح و شب قبل از خواب صورت خود را کاملاً با شوینده بشویید تا لوازم آرایشی و آلودگی از سطح آن پاک شود. بعد از شوینده حتماً از تونر مناسب استفاده کنید تا اگر احیانا آلودگی به شستشو مقاوم بوده باشد با تونر پاک شود و پوست آبرسانی شود.

شستشوی پوست و مو با آب سرد

هیچوقت برای شستشوی صورت ومو از آب گرم یا داغ استفاده نکنید چون آسیب جدی به آن وارد می‌شود. خشک شدن پوست و خشک شدن و شکنندگی مو‌ها دو عوارض اصلی استفاده از آب داغ هستند. برای سلامت پوست و مو استفاده از آب ولرم رو به سرد بهترین گزینه است. از وسایل گرمایشی مانند سشوار و اتو مو هم کمتر استفاده کنید.

داشتن برنامه غذایی سالم

خوراک سالم و رژیم غذایی متعادل مستقیماً روی پوست و مو تأثیر می‌گذارند. استفاده از میوه‌ها و سبزیجات، مواد غذایی حاوی پروتئین و ویتأمین باید در روتین غذایی گنجانده شود.

پاک کردن آرایش قبل از خواب

یکی از اصول مراقبت از پوست پاک کردن آرایش قبل از خواب است. خوابیدن با پوست آرایش شده باعث خشکی پوست و مشکلات پوستی می‌شود. آرایش مانده بر روی پوست باعث ایجاد جوش‌های سرسیاه و لکه‌های تیره بر روی پوست می‌شود. بعد از پاک کردن آرایش از تونر و مرطوب‌کننده‌های مناسب استفاده کنید.

نوشیدن آب فراوان در طول روز

مصرف آب هم برای سلامت مو و هم سلامت پوست مهم است و رطوبت لازم پوست و مو را تأمین می‌کند. مصرف آب فراوان قرمزی و التهابات پوستی را رفع می‌کند. بیشتر محصولاتی که روزانه مصرف می‌کنید دارای اسید هیالورونیک هستند. اما شما به صورت طبیعی برای حفظ جوانی می‌توانید اّب بنوشید تا مقادیر بالایی از اسید هیالورونیک پوست و موی شما تأمین شود.

به گفته پزشکان مقدار ۸ لیوان آب در روز کفایت می‌کند و فرد دچار خشکی پوست و پیری زود رس نمی‌شود. اما در مناطق گرمسیری این مقدار افزایش پیدا می‌کند.

بهترین متخصص پوست و مو چه کسی است؟

بهترین متخصص پوست مو کسی است که در زمینه درمان مشکلات پوستی و بیماری‌های مرتبط با پوست و مو فعالیت می‌کند. متخصص پوست و مو خدمات مختلفی را برای جوانسازی و رفع مشکلات پوستی انجام می‌دهند این خدمات شامل لیزر مو‌های زائد، تزریق ژل و بوتاکس و فیلر، لیفت صورت با نخ، تزریق پی آر پی و مزوتراپی، فیشال و پاکسازی اصولی پوست، لیفت صورت با نخ و… می‌باشند.

جمع‌بندی

برای داشتن پوست و مویی سالم حتماً باید به اصول اولیه مانند نوشیدن آب کافی، استفاده از شوینده مناسب پوست و مو، دریافت ویتأمین‌ها، پروتئین و مواد معدنی، استفاده از ضد آفتاب مناسب پوست، استفاده از تونر، استفاده از روغن مناسب مو، استفاده از ماسک‌های مراقبتی پوست و مو، رژیم غذایی متعادل و سالم و… پایبند باشید.

اولین نکته برای داشتن پوست و موی سالم داشتن یک پک بهداشتی و مراقبتی مخصوص پوست و یک پک مخصوص مو است. لازم نیست از محصولات رنگارنگ و متنوع استفاده کنید. همین که از هر محصول مراقبتی یک مورد را داشته باشید کافیست متخصص پوست و مو می‌توانید محصولات مناسبی را بر اساس نیاز پوست شما تجویز کند.

 

 

در doctorpage بیابید: فوق تخصص های زیبایی پوست لیزر

 

*دکتر پیج، همراه همیشگی شما در لحظه های سخت انتخاب*

 

پزشکان برتر

محمد حمید کرباسیان


سفارش طراحی سایت پزشکی و تخصصی در سایت زیر:

  DrMohandes.com

دکتر پیج همراه همیشگی شما در لحظه های سخت انتخاب

محل تبلیغ شما

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا