بهترین فوق تخصص استریوتاکسی در تهران

بهترین فوق تخصص استریوتاکسی در تهران

جراح استریوتاکسی، با استفاده از سیستم هدایت کامپیوتری، به جراح امکان می دهد تا به نقاط خاص مغز دسترسی پیدا کند. فوق تخصص استریوتاکسی، در واقع، به مطالعه و توسعه این روش های جراحی پیچیده اختصاص دارد. جراح استریوتاکسی مغز، با استفاده از این تکنیک ها، می تواند درمان هایی را انجام دهد که قبلاً به دلیل موقعیت یا اندازه تومور، غیرممکن بود. این روش، باعث کاهش خطر بروز عوارض جراحی و افزایش شانس بهبود بیمار می شود. استریوتاکسی در درمان تومورها، صرع، اختلالات حرکتی، اختلالات روانی بسیار موثر است.

جراحی استریوتاکسی با کمترین آسیب به بافت مغز، بدون شکافتن یا جمجمه برداری، انجام می شود. این عمل جراحی ممکن است عوارض نادری مانند: تشدید بیماری یا عفونت به دلیل موقعیت نادرست الکترود ها باشد. در ادامه به معرفی برترین جراحان استریوتاکسی می پردازیم.

1. دکتر علیرضا زالی

متخصص جراحی مغز و اعصاب – فوق تخصصی استریوتاکسی

دکتر علیرضا زالی

بیوگرافی:

تخصص: جراح مغز و اعصاب -دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
فلوشیپ: استروتاکسی و فانکشنال مغز و اعصاب – دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

2. دکتر حسن رضا محمدی

متخصص جراحی مغز و اعصاب – فوق تخصصی استریوتاکسی

دکتر حسن رضا محمدی
آدرس مطب خیابان شریعتی – بالاتر از دوراهی قلهک – ساختمان سپهر – پلاک 1425
شماره تماس 22006900 021- 02122621848

3. دکتر سهراب شهزادی

متخصص جراحی مغز و اعصاب – فوق تخصصی استریوتاکسی

دکتر سهراب شهزادی
آدرس مطب خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد) – بالاتر از میدان کلانتری – بعد از پمپ بنزین – پلاک 451 – ساختمان 501 – طبقه چهارم – واحد 11
شماره تماس 02188066418

4. دکتر بهروز صادقی حریری

متخصص جراحی مغز و اعصاب – فوق تخصصی استریوتاکسی

فوق تخصص استریوتاکسی
آدرس مطب میدان آژانتین، ابتدای خیابان الوند، پلاک 1، ساختمان مرکزی پزشکان، طبقه سوم
شماره تماس 02188794647

5. دکتر سهراب صادقی

متخصص جراحی مغز و اعصاب – فوق تخصصی استریوتاکسی

فوق تخصص استریوتاکسی
آدرس مطب تهران، خیابان کارگر خیابان کمالی، بیمارستان لقمان حکیم
شماره تماس 021544065

یکی از جدیدترین و جداب ترین روش هایی که امروزه جراحان استریوتاکسی، در حال تحقیق بر روی آن هستند؛ استفاده از هوش مصنوعی و ربات های جراحی رباتیک هستند تا بتوانند؛ با بالاترین دقت و کمترین ریسک، کیفیت این روش جراحی را بالا ببرند. استفاده از هوش مصنوعی یا ربات ها، به جراحان کمک می کند تا دقیقا جراحی را در مختصات سه بعدی که از پیش مشخص شده؛ انجام دهند و عوارض را به حداقل برسانند.

یکی از شایع ترین آسیب و بیماری های دستگاه عصبی انسان، تومور های مغزی، هستند. این تومور ها به دو دسته خوش خیم و بد خیم تقسیم می شود. مننژیوم، شایع‌ترین تومور اولیه مغزی است که بیش از ۳۰ درصد از کل تومورهای مغزی را تشکیل می‌دهد. حدود ۸۵ درصد مننژیوم‌ها تومورهای غیرسرطانی و با رشد آهسته هستند. البته غیر از غده مننژیوم، تومور های دیگری مثل کرانیوفارنژیوم و آدنوم هیپوفیز، موجود دارد.

یکی از خدماتی که جراح استریوتاکسی ارائه می دهد؛ برداشتن انواع تومور است. البته باید گفت که، تمام تومورها و بیماران مغزی، کاندید مناسبی برای جراحی استریوتاکسی نیستند و گاهی اوقات، بیماران مجبور به برداشتن جمجمه خود هستند.

جراح استریوتاکسی

سعی میکند با کوچک ترین آسب به جمجمه و بافت اصلی مغز، این جراحی را انجام دهد. جراحی استریوتاکسی، برای اولین بار در سال 1908، توسط دکتر ویکتور هورسلی و رابرت کلارک در لندن معرفی شد. پیدایش این روش جراحی مغز، انقلاب گسترده ای در حوزه مغز و اعصاب بود. فوق تخصص استریوتاکسی، با استفاده از دستگاه هایی مانند: دریل پزشکی، الکترود ها یا سوزن ها و دستگاه استریوتاکسی این جراحی را انجام می دهد.

 

در doctorpage بیابید:  پزشکان (فوق تخصص های استریوتاکسی)

 

بیشتر بدانیم:

1. بهترین جراح قاعده جمجمه: ( لیست 10 نفر از بهترین های جراحی قاعده جمجمه در تهران)

2. بهترین جراح ستون فقرات: (متخصص ستون فقرات کیست و چه کار می کند)

پزشکان برتر

محمد حمید کرباسیان


سفارش طراحی سایت پزشکی و تخصصی در سایت زیر:

  DrMohandes.com

دکتر پیج همراه همیشگی شما در لحظه های سخت انتخاب

محل تبلیغ شما

مقالات مرتبط

متخصص بیهوشی چه کسی است؟

متخصص بیهوشی چه کسی است؟

متخصص بیهوشی چه کسی است؟ متخصص بیهوشی (Anesthesiologist) به پزشکی میگویند که به بیهوشی و فرایندهای مربوط به عمل جراحی می‌پردازد. نام کامل رشته بصورت بیهوشی، مراقبتهای ویژه و درد میباشد که امروزه

ادامه مطلب ...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا