بهترین متخصص طب سالمندان در تهران

بهترین متخصص سالمندان در تهران

متخصص طب سالمندی  (elderly medicine specialist) با ارزیابی جامع و همه‌جانبه یک فرد سالمند، ضمن کاهش مراجعه چندین باره وی به پزشکان مختلف، با در نظر داشتن وضعیت عملکردی، اجتماعی و خانوادگی بیمار، ضمن انتخاب بهترین برنامه درمانی و مراقبتی متناسب با ویژگی‌های هر بیمار خاص، نقش موثری در روند بهبودی و بازتوانی آنان داشته و حفظ حداکثر استقلال و کیفیت زندگی بیماران را در اولویت قرار می‌دهند، که در نهایت با رضایت بیشتر بیمار و خانواده وی همراه است.

متخصصان این رشته، یک بیمار را از نظر ابتلا به همه بیماری‌های زمینه‌ای احتمالی، بررسی و غربالگری کرده و ضمن ارزیابی داروهای مصرفی و با در نظر داشتن تداخل‌های دارویی، نسخه جامع‌تری برای درمان سالمند تجویز می‌کند تا وی بتواند پس از درمان بیماری، دوباره به اجتماع و سطح فعالیت قبلی خود برگردد و خانه نشین نشود. این لیست هر ماه بر اساس نظرات بیماران و بررسی کارشناسان دکتر پیج به روز می شود منتظر نظرات شما در بخش کامنت ها در انتهای این مقاله هستیم

دوستان و یاران صمیمی ، دکتر پیج در این مقاله میخواهد 5 نفر از برترین متخصصین طب سالمندی تهران را در سال 98 به شما عزیزان معرفی کند . اگر برای خود یا عزیزانتان بدنبال پزشکانی دلسوز و متخصص در حیطه پزشکی سالمندی میگردید ، این پزشک سالمندان میتوانند شما را در این زمینه همیاری کنند. باشد تا سایه پر مهر پدران و مادرانتان بر زندگیتان سایه گستر شود. با دکتر پیج همراه شوید.

1. دکتر مریم نیک صولت

(متخصص طب سالمندان)

دکتر مریم نیک صولت
دکتر مریم نیک صولت

2. دکتر راحله علیمرادزاده

(متخصص طب سالمندی)

دکتر راحله علیمرادزاده
دکتر راحله علیمرادزاده

3. دکتر احمد دلبری

(متخصص طب سالمندان)

دکتر احمد دلبری
دکتر احمد دلبری

بیوگرافی:

جمعی از پزشکان و اعضای هیات علمی فارغ التحصیل دانشگاه‎های معتبر دنیا با هدف برون رفت از وضع موجود به سمت وضعیتی مطلوب با استفاده از دستاوردهای نوین، تخصصی و تجربی اقدام به راه اندازی کلینیک تخصصی طب سالمندان نموده تا بتوانند خدمات بهداشتی، درمانی و توانبخشی را مبتنی بر راهبرد غربالگری، پیشگیری، درمان و مراقبت، طراحی و ارائه دهند.

4. دکتر شیما رئیسی 

(متخصص طب سالمندی)

طب سالمندی
دکتر شیما رئیسی

5. دکتر پریسا طاهری

(متخصص طب سالمندان)

طب سالمندی
دکتر پریسا طاهری

 

در doctorpage بیابید: پزشکان (متخصصین طب سالمندی)

 

بیشتر بدانیم:

*دکتر پیج، همراه همیشگی شما در لحظه های سخت انتخاب*

 

پزشکان برتر

محمد حمید کرباسیان


سفارش طراحی سایت پزشکی و تخصصی در سایت زیر:

  DrMohandes.com

دکتر پیج همراه همیشگی شما در لحظه های سخت انتخاب

محل تبلیغ شما

مقالات مرتبط

3 دیدگاه دربارهٔ «بهترین متخصص طب سالمندان در تهران»

  1. بهروز اسلامی

    سلام مادر این جانب دارای سن ۷۸ سال و مبتلا به آلزایمر شدید است و فاقد قدرت حرکت می باشد و نهایتا با کمک دیگران قادر به نشستن می باشد اکنون دچار یبوست شدید شده است که بعد از یک هفته با تنقیه تخلیه صورت گرفت و الان ۳ روز است که دچار یبوست دوباره میباشد که شیاف و قرص هم هیچ گونه اثری نداشته لطفا در باره این مشکل راهنمایی نمایید متشکر

  2. ملاحت بديعي

    با سلام من مادرم ٩٤ سال دارد وً الان چندين ماهي ميشود كه دچار توهم شدهً است و شبها كاملا هوشيار است و هر نيم ساعت ميرود دستشويي . ما چكار براي توهم او ميتوانيم انجام دهيم ؟ از راهنمايي شما ممنون هستيم .
    ملاحت بديعي

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا