مقایسه هزینه‌ های کاشت مو در ایران و کشورهای دیگر

جدید ترین مقاله ها

مقایسه هزینه کاشت مو

حدود 80 درصد جمعیت جهان در سنین 40 تا 50 سالگی با مسئله طاسی سر مواجه می‌شوند؛ پس تعجبی ندارد که شما هم به این عارضه دچار شده باشید. خبر خوب آن است که روش ‌های نوین کاشت مو قادر هستند تا ریزش مو و طاسی سر شما را به طور مؤثر و با حداقل میزان عوارض جانبی برطرف سازند. طبیعی است که به‌عنوان یک زیبا جو، مزایا، شرایط و هزینه‌های کاشت مو در کشورهای مختلف را جستجو کنید؛ چراکه، با اطلاع از این داده‌ها قادر خواهید بود تا مناسب‌ترین مقصد را برای انجام پیوند مو انتخاب کنید. اطلاعات آماری و نکات گردآوری‌شده در این مطلب، تصمیم‌گیری را برای شما آسان‌تر می‌سازند.

بررسی هزینه‌ های کاشت مو در ایران

هزینه کاشت مو در ایران به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. شهر و محل قرارگیری کلینیک، تجهیزات کلینیک، روش کاشت، وسعت ناحیه درمان، تخصص و تجربه پزشک معالج، مهارت کادر درمانی، داروها و آزمایشات تجویزی و برخی از موارد دیگر هزینه نهایی کاشت گرافت مو را دستخوش تغییر می‌سازند.
حداقل هزینه کاشت مو در ایران حدود 10 میلیون تومان و حداکثر هزینه کاشت مو حدود 30 میلیون تومان برآورد می‌شود؛ از این رو، این فرآیند درمانی به طور میانگین 20 میلیون تومان هزینه ایجاد می‌کند. جدولی که در ادامه مشاهده می‌کنید، اطلاعات دقیق‌تری را در اختیارتان قرار می‌دهد:
1 روش میکروگرافت 15-25 میلیون تومان 4 روش FUT 15-25 میلیون تومان
2 روش SUT 18-30 میلیون تومان 5 روش DHI 18-25 میلیون تومان
3 روش FUE 15-25 میلیون تومان 6 سایر روش‌ها 15-30 میلیون تومان

مقایسه هزینه ‌های کاشت مو در کشورهای همسایه

برخی از کلینیک‌های واقع‌شده در کشورهای ترکیه و امارات امکان دسترسی به نوین‌ترین شیوه‌های کاشت مو (اعم از روش میکروگرافت، SUT، ARTAS و …) را فراهم ساخته‌اند. جالب است که بدانید برخی از باسابقه‌ترین کلینیک‌های پوست و مو ایرانی در کشورهای ترکیه و امارات تأسیس شعبه کرده‌اند؛ چراکه، کشورهای مذکور در معرض تحریم‌های اقتصادی و سیاسی قرار ندارند. کیفیت خدمات این مجموعه‌ها با کشورهای اروپایی برابری کرده و مراجعین آن‌ها در قبال خدمات دریافتی، هزینه ناچیزی را پرداخت می‌کنند. میانگین هزینه کاشت مو در ترکیه و امارات به شرح زیر است:
• کاشت مو در ترکیه: حدود 1700 تا 2000 دلار
• کاشت مو در امارات: 4500 تا 7500 درهم (1300 تا 2000 دلار)
• کاشت مو در کلینیک هلیا (شعبه امارات): 1999 دلار
راه ارتباطی با کلینیک هلیا
۰۲۱۷۹۵۴۷

هزینه کاشت مو
هزینه ‌های کاشت مو در کشورهای اروپایی

کشورهای اروپایی مثل آلمان، لهستان، فرانسه و انگلستان برای انجام کاشت مو، تعرفه‌های بالاتری را پیشنهاد می‌کنند؛ به همین دلیل میزان کمتری از زیبا جویان ایرانی را میزبانی می‌کنند. جدولی که در ادامه مشاهده می‌کنید، اطلاعات دقیق‌تری را در خصوص هزینه کاشت مو در این کشورها ارائه می‌سازد:
کشور متوسط هزینه هزینه هر پیوند کشور متوسط هزینه هزینه هر پیوند
1 مجارستان 3450 دلار 1.73 دلار 5 لهستان 5000 دلار 2.72 دلار
2 اوکراین 4290 دلار 2.15 دلار 6 ایتالیا 5288 دلار 2.64 دلار
3 روسیه 4784 دلار 2.39 دلار 7 آلمان 6000 دلار 3.03 دلار
4 فرانسه 4877 دلار 2.44 دلار 8 بریتانیا 6820 دلار 3.41 دلار

کاشت مو در آمریکا و کانادا

ایالات متحده آمریکا و کانادا ازجمله کشورهای پیشرو حوزه کاشت مو محسوب می‌شوند. کلینیک‌های این کشورها مدرن‌ترین تجهیزات کاشت مو را در اختیار داشته و به همین جهت تعرفه‌های بسیار بالایی را دریافت می‌کنند. به طوری که هزینه پیوند مو در آمریکا مبلغی در حدود 15000 تا 25000 دلار تخمین زده می‌شود. این بدان معناست که فرد زیبا جو می‌بایست به ازای کاشت هر گرافت مو مبلغ 8-12 دلار پرداخت کند. میانگین هزینه کاشت مو در ایالت‌های مختلف کشور آمریکا به قرار زیر است:
• نیویورک: 12000 دلار
• دالاس: 13719 دلار
• کالیفرنیا: 15830 دلار
• شیکاگو: 19347 دلار
کلینیک‌های کانادایی نیز به طور متوسط برای کاشت هر گرافت مو، مبلغ 7.39 دلار را درخواست می‌کنند؛ درنتیجه مراجعین کلینیک‌های این کشور، برای درمان طاسی سر می‌بایست حدود 18000 تا 22000 دلار پرداخت کنند.

کاشت مو

فاکتورهای مؤثر بر هزینه‌ های کاشت مو

برخی از مهم‌ترین فاکتورهای مؤثر بر هزینه کاشت گرافت مو به قرار زیر هستند:
1 کشور و محل قرارگیری کلینیک ارائه‌دهنده خدمات 5 وسعت طاسی سر
2 سابقه، تجربه و شهرت پزشک معالج 6 میزان گرافت موردنیاز
3 تجربه کادر درمانی 7 آزمایش‌ها و داروهای تجویزی
4 روش کاشت و تجهیزات مورداستفاده 8 روش‌های مکمل درمان (در صورت نیاز)

مقایسه هزینه و کیفیت: ایران در برابر سایر کشورها

به دنبال افزایش تقاضا برای دریافت خدمات کاشت مو، به شمار کلینیک‌های ارائه‌دهنده این خدمات نیز افزوده شد. درنتیجه رقابت ایجادشده میان این کلینیک‌ها، کیفیت خدمات آن‌ها ارتقا یافته و تعرفه‌های پیشنهادی آن‌ها نیز تعدیل یافت. تا جایی که امروزه می‌توانیم با پرداخت یک‌دهم هزینه‌های کلینیک‌های اروپایی، در کشور خودمان و توسط متبحرترین متخصصین پوست و مو عارضه طاسی سر را درمان سازیم.
این تعرفه‌ها تا حدی مناسب هستند که حتی ساکنین سایر کشورها، ایران را به‌عنوان مقصد درمان خود انتخاب می‌کنند. در این میان، برخی از کلینیک‌های تخصصی کشورمان نظیر کلینیک هلیا پا را فراتر نهاده و امکان کاشت مو اقساطی و کاشت مو تضمینی را هم فراهم آورده‌اند. با مراجعه به وب‌سایت و پیج رسمی کلینیک هلیا قادر خواهید بود تا نمونه‌ کارها، نظرهای مراجعین پیشین و خدمات گسترده این مجموعه را ملاحظه کنید.

تورهای پزشکی: سفر به ایران برای کاشت مو

تورهای پزشکی و تورهای زیبایی کشورمان هرساله عده زیادی از ساکنین کشورهای هم‌جوار را میزبانی می‌کنند. این تورها با هدف انجام عمل‌های زیبایی (نظیر کاشت مو، جراحی بینی، بوتاکس، ابدومینوپلاستی و …) راه‌اندازی شده و عده کثیری را به خود جذب می‌کنند.واقعیت این است که تعرفه‌های دریافتی کلینیک‌های زیبایی کشورمان بسیار نازل بوده و می‌تواند برای بسیاری از افراد جالب‌توجه باشد. از این رو، جای تعجب ندارد که صنعت گردشگری سلامت و زیبایی کشورمان هرساله پیشرفت زیادی را تجربه کند. برخی از پیامدهای این تورهای گردشگری به شرح زیر هستند:
1. ارتقا یافتن کیفیت خدمات زیبایی در کشورمان
2. توسعه یافتن صنعت گردشگری
3. جذب ارز بیشتر به کشورمان
4. ایجاد فرصت‌های شغلی جدید
5. افزایش درآمد صنعت‌های مرتبط (بخش گردشگری، هتلداری، دارو، تجهیزات پزشکی و …)
6. تأثیرات اقتصادی-سیاسی

چگونه بهترین مقصد برای کاشت مو را شناسایی کنیم؟

چنانچه از استطاعت مالی لازم برخوردار باشید، می‌توانید کلینیک‌های اروپایی را برای انجام کاشت مو انتخاب کنید؛ اما پیش از این کار می‌بایست به چند نکته مهم توجه داشته باشید:
• تمامی تکنیک‌های کاشت مو در کشورمان در دسترس قرار دارند.
• کاشت مو در ایران، حدود یک‌دهم کشورهای اروپایی هزینه ایجاد می‌کند.
• تقاضا برای کاشت مو در کشورمان بسیار بالا بوده و تجربه پزشک معالج، مهم‌ترین فاکتوری است که باید بدان توجه داشته باشید.
بنا بر دلایل فوق توصیه می‌کنیم کلینیک‌های معتبر کشورمان را شناسایی کرده و ابتدا خدمات این مجموعه‌ها را موردبررسی قرار دهید.

 

پزشکان برتر

محمد حمید کرباسیان


سفارش طراحی سایت پزشکی و تخصصی در سایت زیر:

  DrMohandes.com

دکتر پیج همراه همیشگی شما در لحظه های سخت انتخاب

جدید ترین مقاله ها

محل تبلیغات شما

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

پیمایش به بالا