جهانگیر قربانی
متخصص بیماریهای گوش،حلق،بینی

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

آدرس

ایران – تهران – انتهاى نياوران – داراباد – بيمارستان مسيح دانشورى

جهانگیر قربانی

آخرین بروزرسانی: 3 بهمن , 1401

دکتر قربانی در سال 1369 بعد از دريافت ديپلم با شركت در آزمون سراسري در رشته پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران پذيرفته شد.در تمام طول دوران 7 ساله تحصيل پزشكي عمومي ،جزو دانشجويان ممتاز بوده و در سال 1377 با كسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشكي تهران فارغ التحصيل شده و بعنوان نفر اول ،بصورت مستقيم در آزمون دستياري شركت نموده و در همان سال وارد رشته تخصصي گوش ،حلق و بيني دانشگاه علوم پزشكي تهران گرديد. ‎دوره چهارساله دستياري را با موفقيت در بيمارستانهاي اميراعلم وامام خميني تهران سپري نمود.بعد از پايان طرح،وارد دوره فوق تخصصي فلوشيپ رينولوژي (جراحي بيني و سينوس) كه از زيرشاخه هاى جديد گوش ،حلق و بينى میباشد،گردید.فارغ التحصيلان اين رشته انواع جراحيهاي ترميمي،بازسازي و زيبايي بيني، جراحيهاي ميكروسكوپي و اندوسكوپي بيني و سينوس و قاعده جمجمه را بصورت فراتخصصي انجام ميدهند. ‎فعالیتهای علمی دکترقربانی شامل تعداد زیادی سخنرانی در کنگره های بین المللی وبازآموزیهای داخلی ونیز مقالات علمی متعدد میباشد که در مجلات فارسی و انگلیسی به چاپ رسیده یا در زیر چاپ است. ایشان عضو هییت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده ودر تربیت کادر تخصصی و فوق تخصصی در رشته گوش وحلق وبینی فعالیت دارند . بیمارستان دکتر مسیح دانشوری جزو معدود مراکزی در کشور است که از سال ۱۳۹۰ اقدام به تربیت دستیاران فوق تخصصی رینولوژی میکند وبا بهره گیری از فن آوری روز دنیا و تجهیزاتی مانند دستگاه هوشمند ناوبری حین عمل ، دستگاه لیزر و رادیوفریکونسی از مراکز پیشتاز کشور محسوب میشود . بخشی از فعالیتهای دکتر قربانی مربوط به اعمال جراحی مشترک از جمله با همکاران چشم پزشک وبویژه جراحان مغز و اعصاب در زمینه جراحیهای قاعده جمجمه میشود . ‎در حال حاضر فعاليت اصلى درمانى ايشان در اينموارد متمركز است: سينوزيت، سردردهاى مربوط به بينى وسينوس، مشكلات بويايى، گرفتگى بينى و مشكلات ظاهرى و داخلى آن، خرخر و تنگى راه هوايى در كودكان و بزرگسالان، حساسيت بينى، تومورهاى بينى، سينوس و كف مغز و قاعده جمجمه. ‎

آغاز به کار کلینیک فوق تخصصی خُرخُر در بیمارستان دکتر مسیح دانشوری?

?متخصص گوش، حلق و بینی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری ( دکتر جهانگیر قربانی ) از آغاز به کار کلینیک فوق تخصصی خرخر در روزهای یکشنبه در محل درمانگاههای این بیمارستان خبر داد.

? به گزارش روابط عمومي دکتر جهانگیر قربانی متخصص گوش، حلق و بینی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مورد اختلالات انسدادی خواب گفت: خرخر علامتیست که نشان میدهد هنگام خواب مسیر تنفس بیمار تنگ می شود. گاهی تنگی در حد خفیف بوده و تنها موجب مزاحمت برای دیگران می شود. اما در مواردی که تنگی و بسته شدن راه هوایی شدیدتر است، غیر از خرخر، بیمار دچار افت اکسیژن و ایست تنفس در حین خواب می شود.

✔️ دکتر قربانی هدف از راه اندازی این کلینیک را تشخیص و درمان بموقع این بیماران ذکر کرد و اذعان داشت: متاسفانه عدم درمان مناسب موجب ایجاد خواب آلودگی در روز، اختلال تمرکز، افت حافظه، تصادفات رانندگی، مشکلات و ناتوانی جنسی، تشدید فشار خون و دیابت و حتی سکته های قلبی و مغزی می گردد.

? این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص روند درمان این بیماران اظهار داشت: بیماران مراجعه کننده به این کلینیک تحت معاینات دقیق فوق تخصصی قرار گرفته و آندوسکوپی بینی، سینوس، حلق و حنجره جهت آنها انجام می گیرد.

پزشکان مرتبط

متخصص بیماریهای گوش، حلق و بینی
متخصص بیماریهای گوش،حلق،بینی
متخصص بیماریهای گوش،حلق،بینی
متخصص بیماریهای گوش، حلق و بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

پیمایش به بالا