مهرداد بهلولی

متخصص جراحی عمومی

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

آدرس

تهران ، خیابان قائم مقام فراهانی ، بالاتر از خیابان شهید مطهری (تخت طاووس) ، کوچه ششم ، پلاک 27 ، طبقه سوم ، واحد 5

امروزه پیشرفت روزافزون دانش و تکنولوژى تاثیرات خود را در تمام سطوح اجتماعى و علمى از جمله جراحى نشان می دهد. رویکرد جراحان به استفاده از اعمال جراحى کم تهاجمى و روشهاى جدید جراحى باعث کم شدن عوارض و افزایش رضایتمندى بیماران شده است. ما در تلاش هستیم که در کنار حفظ اخلاقیات پزشکى و اجتماعى، جراحى نوین را با کیفیت و تکنولوژى روز دنیا به شما ارائه کنیم.

*************

در سال ١٣٤٦ در تبریز متولد شدم. تحصیلات ابتدایى و متوسطه را در شهرستان مراغه سپرى کردم. در دوران دبیرستان عازم خارج از کشور شدم و دبیرستان را در دبیرستان ایرانى شهر آنکارا سپرى کرده و با شرکت در امتحان کنکور و کسب رتبه دوم وارد دانشکده پزشکى دانشگاه حاجت تپه شدم. بعد از خاتمه دوران پزشکى عمومى و شرکت در امتحان تخصص و کسب رتبه اول امتحان تخصص در سال ١٩٩٥ وارد بخش جراحى عمومى دانشکده پزشکى جراح پاشا در استانبول شدم. در سال ٢٠٠١ بعد از شرکت در امتحانات تخصص و ارایه تز فارغ التحصیلى با عنوان تأثیر اکسیژن هایپرباریک در رژنراسیون کبدى بعد از رزکسیون کبدى در موشهاى آزمایشگاهى دیپلم جراحى عمومى را گرفتم.

این مطالعه اولین مطالعه جهانى در زمینه اثر اکسیژن هایپرباریک باریک بر روى رژنراسیون کبدى بود و بعدا از این مطالعه در تحقیقات فراوان با ذکر منبع استفاده علمى شده است. مدتى در بیمارستان کنت استانبول به عنوان جراح مشغول کار بودم.

بین سالهاى ١٣٨٣-١٣٨٢ در بیمارستان شهداى تجریش مشغول به طبابت بودم و اعمال جراحى لاپاراسکوپى را در این مرکز راه اندازى کردم. از اواخر سال ١٣٨٣ تا ابتداى سال ١٣٨٦ در شهرستان ماهشهر مشغول به فعالیت بودم و ضمن انجام بالاى ١٥٠٠ عمل جراحى در این مدت اعمال جراحى لاپاراسکوپى و جراحى عمومى را در این مرکز راه اندازى کردم. در سال ١٣٨٦ مجددا به بیمارستان شهداى تجریش بازگشتم و بعنوان فلوشیپ جراحى عروق مشغول به فعالیت بودم، تا سال ١٣٨٨ در این بیمارستان و سپس در بیمارستان مهراد به فعالیت پزشکى و جراحى خود ادامه دادم. از سال ١٣٩٠ نیز بعنوان سهامدار در بیمارستان جم مشغول به فعالیت جراحى هستم.

پزشکان مرتبط

محمد اسماعیل اکبری

متخصص جراحی عمومی

محمد علی تقی پور

متخصص جراحی عمومی

مهرداد بهلولی

متخصص جراحی عمومی

مهدی آرامش

متخصص جراحی عمومی

علیرضا فروتن

متخصص جراحی عمومی

عباس علی بخشی

متخصص جراحی عمومی
پیمایش به بالا