عبدالرضا جمیلیان

دندانپزشک

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

ایران - تهران - ولی عصر - بالاتر از چهارراه پارک وی - خ. پسیان جنوبی - پ. 14 - ط. پنجم

دکتر جمیلیان، متخصص ارتودنسی (ارتودنتیست) دارای فلوشیپ تخصصی جراحی ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت می باشد. در حال حاضر ایشان استاد تمام وقت بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دارای بورد تخصصی ایران و همچنین بورد تخصصی ارتودنسی اروپا (EBO)، عضو انجمن ارتودنتیست های ایران (IAO)، انجمن بین المللی ارتودنتیست ها (WFO)، انجمن ارتودنتیست های آمریکا (AAO)، و عضو انجمن ارتودنتیست های اروپا (EOS) هستند.

دکتر جمیلیان در سال 1369 به عنوان دندانپزشک عمومی از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و در سال 1377 از همان دانشکده در رشته ارتودنسی فارغ التحصیل گردید و از آن تاریخ تا سال 1386به عنوان استادیار و از سال 1386 تا سال 1393 به عنوان دانشیار و از سال 1393 تا حال حاضر به عنوان استاد تمام وقت بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار می باشد و همچنین در سال 1389 موفق به اخذ فلوشیپ تخصصی جراحی های ارتوگناتیک و سندرم های فک و صورت از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گردید . دکتر جمیلیان در سال 2013 پس از گذراندن موفقیت آمیز امتحانات بورد تخصصی ارتودنسی اروپا موفق به اخذ این بورد تخصصی نیز گردید.
دکتر جمیلیان استاد تما م وقت بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دارای بورد تخصصی ایران و دارای بورد تخصصی ارتودنسی اروپا (EBO) و همچنین عضو انجمن ارتودنتیست های ایران (IAO)، انجمن بین المللی ارتودنتیست ها (WFO)، انجمن ارتودنتیست های آمریکا (AAO)، و عضو انجمن ارتودنتیست های اروپا (EOS) می باشد.

ایشان دارای 70 مقاله علمی پژوهشی در مجلات علمی ارتودنسی معتبر دنیا دارای ISI و PubMed، چهارده مقاله در مجلات علمی داخلی، 5 ثبت اختراع شامل 2 اختراع در آمریکا، 37 مقاله در کنگره های بین المللی خارجی و 47 مقاله در کنگره های بین المللی داخلی و سخنراني و ارایه مقالات متعدد درکنگره های متخصصين ارتودنسي در کشورهای انگلستان، ایتالیا ،آلمان، ایسلند، فنلاند، لهستان، اسلوانی، اسپانیا، و ترکیه می باشد.
همچنین در دایره المعارف جهانی ملقب به Wikipedia از دکتر عبدالرضا جمیلیان به عنوان یک مخترع بین المللی و پیشرو در امر درمان کمبود رشد فک بالا بدون نیاز به دستگاه های خارج دهانی نام برده شده است

پزشکان مرتبط

دکتر وحید دهقان منشادی، جراح دهان، فک و صورت

دکتر وحید دهقان منشادی

متخصص جراحی فک، دهان و صورت
دکتر هومن هوشنگی، جراح فک و صورت

دکتر هومن هوشنگی

متخصص جراحی فک و صورت

محمدرضا جان پور

فیزیوتراپی

دکتر بیتا جبلی

فوق تخصص مغز و اعصاب نوزادان،کودکان و نوجوانان|دکتر بیتا جبلی
دکتر مروجی ارتوپد

دکتر سید وحید مروجی

متخصص ارتوپدی و فوق تخصص جراحی پا و مچ پا

فرهاد موسی زاده

متخصص جراحی عمومی

محمد هاشمی

متخصص تغذیه

محمدحسن کاسب

متخصص ارتوپدی و تروماتولوژی
پیمایش به بالا