کلینیک آکسون

کلینیک ها

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

آدرس

کلینیک اعصاب و روان آکسون،تهران،ایران

درباره شرکت
شرکت روان طب مانا صاحب امتیاز کلینیک درمان اعتیاد و اعصاب و روان آکسون

این مرکز مجهزترین و برترین مرکز درمانی سرپایی و بستری بیماران سوء مصرف مواد و اعتیاد و بیماران اختلالات اعصاب و روان و در کشور است که دارای دو بخش بستری مجزا برای خانم‌ها و آقایان می‌باشد. این مرکز جزو معدود مراکز موجود در کشور است که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می‌باشد. اعتبار و پشتوانه این مرکز پزشکان متخصص و با تجربه به همراه سایر کادر درمانی و پرسنل می‌باشد که موجب شده است خدمات این کلینیک درسطح بسیار بالایی به بیماران و خانواده‌های آنان ارائه گردد.
ما نیازهای شما را به دقت بررسی می کنیم
متخصصان ما پس از گوش دادن و گرفتن شرح حال بیماران اطلاعات را بررسی کرده و مطابق با وضعیت جسمانی ، روانی و سوابق درمانی فرد ، روش درمانی اختصاصی و مشخصی را برای بیمار در نظر می‌گیرند. برای هر فرد پرونده درمانی ایجاد شده و تمامی اطلاعات بیمار از بدو ورود و تا پایان مراحل درمان در آن درج می‌گردد. روانشناسان ما به صورت اختصاصی به بیمار مشاوره می‌دهند و بر روند درمان نظارت می‌کنند.

ما بهترین مشاوره را به شما می‌دهیم
در کلینیک آکسون بهترین و دلسوزترین روانپزشکان و روانشناسان به شما مشاوره می‌دهند. این مرکز تخصصی کاملاً بر پایه علوم پزشکی فعالیت می‌کند و هیچ گونه روش درمانی غیرعلمی و یا جایگزین درمانی در این مرکز تجویز نمی‌گردد. مشاوران ما بر کار خود کاملاً آگاه و مسلط هستند و تمامی جنبه های بیماری شما و یا عزیزانتان را در نظر گرفته و بهترین مشاوره را به شما ارائه می‌دهند.

آکسون

پزشکان مرتبط

کلینیک آکسون

کلینیک ها
پیمایش به بالا