سیدرضا عابدین گیلانی

متخصص بیماریهای گوش، حلق و بینی

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

فلکه سوم تهرانپارس ـ ضلع شمالی میدان ـ بالای داروخانه لقمان ـ طبقه1 ـ واحد 1

فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران در رشته بورد تخصصی گوش، حلق و بینی در سال 1381 عضو هیات علمی دانشگاهی آزاد شاهرود تا سال 1388 – شرکت در دوره های متعدد آموزشی و جدید جراحی ها ی پلاستیک و سایر اعمال گوش حلق بینی و دریافت گواهینامه های متعدد .. اعمال جراحی در بهترین و‌مجهز ترین مراکز و با همکاری بهترین متخصصین بیهوشی انجام می‌شود.فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران در رشته بورد تخصصی گوش، حلق و بینی در سال 1381 عضو هیات علمی دانشگاهی آزاد شاهرود تا سال 1388 – شرکت در دوره های متعدد آموزشی و جدید جراحی ها ی پلاستیک و سایر اعمال گوش حلق بینی و دریافت گواهینامه های متعدد .. اعمال جراحی در بهترین و‌مجهز ترین مراکز و با همکاری بهترین متخصصین بیهوشی انجام می‌شود.
متخصص گوش حلق بینی
جراح گوش حلق بینی و متخصص گوش حلق بینی در شرق تهران دکتر گیلانی,جراح گوش حلق بینی در تهرانپارس که فوق تخصص گوش حلق بینی میباشد.جراحی گوش حلق بینی,متخصص گوش حلق بینی

وظایف پزشک های گوش حلق بینی

یک متخصص گوش و حلق و بینی در زمینه‌ی گوش، دهان، گلو و بینی آموزش دیده است. جدای از تمرکز این رشته بر سیستم تنفسی، متخصص گوش حلق بینی به بیماری‌های حنجره، سینوس‌ها و ساختار صورت و گردن نیز تسلط دارد.

متخصص گوش حلق بینی هم‌چنین دوره‌هایی در حوزه‌ی علوم ارتباطی شامل درمان گفتاری و شنیداری، طی کرده است.

وظایف متخصص گوش و حلق و بینی به نوع بیماری و تخصص اضافی آن‌ها بستگی دارد. گوش‌ها و بینی یک متخصص گوش حلق بینیاختلالات گوشی شامل کم‌شنوایی، اختلال در حفظ تعادل، سوت کشیدن گوش و مشکلات حاد گوش داخلی و خارجی را درمان می‌کند. متخصص گوش حلق بینی هم‌چنین بر مشکلات سینوسی و پلیپ بینی که منجر به خرناس کشیدن در خواب، آلرژی و اختلالات چشایی می‌شود تمرکز دارد. متخصص گوش حلق بینی ممکن است جراحی پلاستیک را برای حل مشکلات ساختاری در شکل بینی انجام دهد.

سر و گردن متخصص گوش و حلق و بینی به دنبال علل سردردهای میگرنی نیز است. به‌علاوه، متخصص گوش و حلق و بینی بیماری‌ها و اختلالات گلو، تیروئید و حنجره شامل اختلال در خوردن، بلعیدن و صحبت کردن را نیز بررسی می‌کند. درمان مشکلات سر و گردن که منجر به اختلال در سیستم بینایی، شنیداری و بویایی می‌شود، ممکن است مربوط به بیماری‌های ویروسی، تصادفات یا سرطان باشد. لارنگولوژی مخاطات حنجره و بیماریهای حاصل از صحبت کردن مانند پولیپ و ندول حنجره را بررسی می کند و با لیزر، انقلابی عظیم در جراحی حنجره ایحاد شده است. درمان اختلال عصبی جمجمه‌ای نیز بخشی از این تخصص است. آزمایش، تشخیص و درمان متخصص گوش و حلق و بینی، آزمایش‌های مختلفی مانند بررسی حساسیت‌ها، بیماری‌های ویروسی و سرطان را اجرا می‌کند.

متخصص گوش و حلق و بینی دارو تجویز کرده، درمان را اجرا، شنوایی را آزمایش و بیمار را به پزشک مربوطه ارجاع می‌دهد. متخصص گوش و حلق و بینی جراحی پلاستیک و ساختاری را نیز به کمک میکروسکوپ‌های قدرتمند انجام می‌دهد. جراحان پلیپ را حذف، شکاف

پزشکان مرتبط

محمد رضا سماواتی فرد

متخصص بیماریهای گوش،حلق،بینی

فرزاد ایزدی

متخصص بیماریهای گوش، حلق و بینی

سیدرضا عابدین گیلانی

متخصص بیماریهای گوش، حلق و بینی
پیمایش به بالا