کلینیک چشم پزشکی نیکان

کلینیک ها

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

اقدسیه ابتدای بلوار ارتش خ ۲۲ بهمن روبروی بیمارستان نیکان

همزمان با 17 ربیع الاول و ایام فرخنده میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی نیکان راه اندازی شد و همه روزه بجز روزهای تعطیل آماده پذیرش مراجعین گرامی می باشد .

در این کلینیک متخصص چشم ، فوق تخصص قرنیه ، فوق تخصص شبکیه ، اپتومتریست حضور داشته و آماده ویزیت بیماران می باشند.

 

مرکز چشم پزشکی از جمله بخش های مهم کلینیک نیکان است که با احساس نیاز چنین مرکزی در این منطقه با تراکم جمعیت بالا و همینطور درک شرایط شهری و فراهم آوردن امکان دسترسی آسان و سریع بیماران چشم ایجاد شده، می باشد.

این مرکز با هدف تسریع در روند بهبود حال بیمار، در جهت افزایش ارتقا سطح سلامت در جامعه از تاریخ 1/9/1396،در روزهای کاری از ساعت 8 تا 16 آماده ارائه خدمات تخصصی تشخیصی، درمانی و زیبایی چشم می باشد.

دلیل انتخاب مرکز چشم نیکان ،مشخصه های خاص مرکز:

کادر درمانی مجرب

پزشکان فوق تخصص و متخصصان، به طور کلی کادر درمانی مرکز چشم نیکان با سوابقی درخشان بر آنند تا مراجعه کنندگان عزیز هرچه سریع تر به نتیجه مطلوب خود در امر درمانی برسند.

سوابق درخشان نیکان

مرکز چشم و IVF در جهت تکمیل فعالیت های درمانی بیمارستان نیکان بنا شده است و با نگاه خدمت رسانی و در جهت تکمیل زنجیره خدمات ایجاد شده و اداره می­گردد. مراجعه کنندگان می توانند با اعتماد به جلوگیری از اتلاف وقت خود و خوشرویی و مهربانی این مجموعه به این مرکز مراجعه کنند.

درک بیماران

یکی از اصلی ترین اصول کادر درمانی مرکز چشم ، درک بیمار و برخورد مناسب و صحیح با مراجعه کنندگان است.

تجهیزات بسیار پیشرفته و همسو با تکنولوژی های روز دنیا

مرکزچشم پزشکی نیکان یکی از مجهز ترین مراکز درمانی در امر چشم و با پیشرفته ترین تکنولوژی های پزشکی می باشد.

خدمات و امکانات مراقبت پس از عمل

این مرکز مجهر به بخش های تحت نظر یا همان (Day care) می باشد.در این بخش امکان آماده سازی بیمار برای عمل جراحی ، مراقبت های پس از عمل تا ترخیص بیمار می باشد.

دسترسی آسان به امکانات مورد نیاز

برای سهولت در امر دسترسی به امکاناتی همچون آزمایشگاه ، همچنین تصویر برداری ، عینک فروشی و بطور کلی امکانات مورد نیاز درمانی و تمام هر آنچه برای درمان نیاز است،در طبقات مختلف مرکز پیش بینی و ایجاد شده است.

محیطی امن و آرام

این مکان محیطی بسیار امن و با تجهیزات پیشرفته پزشکی است که تمام تلاش پرسنل هر بخش آن ،فقط و فقط جلب رضایت کامل مراجعه کنندگان و بهبودی بیماران گرامی با رویکرد مهربانی می باشد.

پزشکان مرتبط

مرکز فوق تخصصي چشم پزشکي رازي

کلینیک ها

کلینیک چشم پزشکی ایرانیان

کلینیک ها

کلینیک چشم پزشکی نیکان

کلینیک ها

کلینیک چشم پزشکی گلسا

کلینیک ها

مرکز چشم پزشکی بصیر

کلینیک ها

کلینیک چشم پزشکی ونک

کلینیک ها

کلینیک چشم

کلینیک ها
پیمایش به بالا