ابوالفضل رحیمی

متخصص بیماریهای چشم

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

آدرس

تهران ، خیابان ولیعصر ، بین پل همت و میدان ونک ، ساختمان 1266(جنب ساختمان خورشید) ط4 ، و13

دکتر ابوالفضل رحیمی، متخصص چشم و فوق تخصص جراحي پلاستيک چشم و صورت عضو هيات علمي دانشکده پزشکي با انجام جراحی های زیبایی چشم و پلک ، درمان بیماری های چشمی ، جراحی های ترمیمی پلک و صورت و …

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی توسط چه پزشکی بهتر است انجام شود.
دکتر ابوالفضل رحیمی جراح پلک در این زمینه می فرماید: در حال حاضر علم خیلی تخصصی شده است.  در زمان های خیلی دور ما یک حکیم داشتیم که تمام قسمت های بدن را درمان می کرد. فلسفه، ریاضیات، علم موسیقی و بسیاری از علوم را می دانست و بر آن تسلط داشت.

اما با پیشرفت و گسترش علم ، تمامی علوم تخصصی شده است و دیگر یک نفر قادر به تحصیل در تمامی علوم نمی باشد. در گذشته های دور چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی با هم یکی بود و یک پزشک تخصص هر دو مورد را داشت اما کم کم این دو معقوله از هم جدا شد و روز به روز علم تخصصی تر شد و هر کدام از این گرایش ها فوق تخصص های مخصوص خود را پیدا کردند و گرایش های متنوع به وجود آمد. بنابراین این موضوع که یک پزشک در حال حاضر بتواند همه کار انجام دهد توقع نادرستی است و امکان پذیر نمی باشد. بنده از زمانی که تخصص خود را گرفته ام دیگر در حوزه هایی که قبل ها در آن دوره دیده ام فعالیتی انجام نمی دهم به این دلیل که احساس میکنم باید افرادی در آن حوزه جراحی و یا فعالیت کنند که تخصص گذرانده اند و تخصصی تر می توانند مشکلات بیماران را رفع نمایند. بنده نیز بهتر است در حوزه خود جراحی رو انجام دهم و مثلا در حوزه بینی کسانی که تبهر بیشتری دارند و تخصصی بر روی بینی و جراحی بینی دوره خود را گذرانده اند این جراحی را انجام دهند.

این مورد در سمت ما پزشکان است که باید آن را مورد توجه قرار دهیم ولی در سمت بیمار، بیمارها باید بدانند که علم تخصصی شده است و بهتر است که هرکسی در قسمت تخصصی خاص خود فعالیت کنند. در واقع قسمت فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم یک گرایشی از چشم پزشکی هست که در واقع با این معقوله کار دارد و افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند در مورد این قسمت عمدتا کار میکنند  و تسلط بیشتری در این زمنیه دارند. بهتر است که کارهای ما به صورت تخصصی انجام شود. افراد بهتر است که برای جراحی های زیبایی  به دکتری مراجعه کنند که تخصص خاص در این حوزه دارند و توسط پزشک جراح پلک در آن حوزه جراحی شوند.

پزشکان مرتبط

محمدحسین افتخاری

متخصص بیماریهای چشم

محمد ابریشمی

متخصص بیماریهای چشم

محسن بهمنی کشکولی

متخصص بیماریهای چشم

محمد طاهر رجبی

متخصص بیماریهای چشم

سلطان حسین سالور

متخصص بیماریهای چشم

امید صالح پور

متخصص بیماریهای چشم

عادل قاسم پور

متخصص بیماریهای چشم

ابوالفضل رحیمی

متخصص بیماریهای چشم
پیمایش به بالا