مرکز ناباروری سارا

کلینیک ها

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

تهران- خیابان کارگر شمالی - بعد از میدان انقلاب - نرسیده به بلوار کشاورز - ابتدای نصرت - پلاک25 - طبقه سوم-کلینیک سارا

مرکز درمان ناباروی سارا تقریبا 10 سال است که فعالیت خودش را در تهران آغاز کرده و به آن دسته از زوج هایی خدمات می دهد که بیشتر از یک سال است ازدواج کرده، برای بچه دار شدن اقدام کرده و هنوز نتوانسته‌ اند موفق شوند.

روش های درمانی IUI ،IVF، ICSI از جمله روش هایی است که در این مرکز به زوج های نابارور ارائه می شود. البته یکی از متداول ترین روش های درمانی در این مرکز IUI است و بعد از آن IVF قرار دارد. روش اهدا جنین، اهدا رحم و ICSI هم در این مرکز انجام می گیرد. البته انتخاب هر یک از روش­های درمانی مسئله­ای فردی بوده و کاملا بستگی به وضعیت زوجین دارد یعنی برای تمام بیماران تجویز نمی شود.ر ابتدا باید شروع درمان پرونده تشکیل دهید و معاینه شوید. انجام آزمایشات هورمونی به درخواست متخصص و بررسی اسپرم مرد، عکسبرداری رنگی از رحم و سایر معاینات تکمیلی نیز برای تشخیص علت ناباروری و تعیین رویکرد موثر درمانی مورد نیاز است. یکی دیگر از بخش های دوره درمانی کلینیک ناباروی سارا مشاوره های روان شناسی است که جزو ویزیت های روتین محسوب می شود و قابل چشم پوشی نیست.

روش IUI روش ساده ای است که برای انجام آن تنها مایع منی مرد گرفته شده و اسپرم های آن جدا می شود. این اسپرم ها همزمان با تخمک گذاری به حفره رحم وارد می شوند تا تخمک را بارور کنند. برای تعیین دقیق زمان تخمک گذاری هم انجام آزمایش خون و ادرار و سونوگرافی نیز الزامی است. این روش به آن دسته از زوج هایی توصیه می شود که علت نازایی شان مشخص نیست، دچار اختلال اسپرم هستند یا خانم هایی که دهانه رحمشان به اندازه کافی موکوس ندارد. البته آن دسته از خانم هایی که در فرایند تخمک گذاری شان دچار اختلال هستند نیز این روش مناسب است.

روش IVF یا لقاح آزمایشگاهی هم که در این مرکز انجام می گیرد، ساده است و نیاز به بستری و… ندارد.

این عمل هم ساده و بدون نیاز به بستری شدن بیمار انجام می شود و شامل مراحلی ست از جمله تحریک تخمک گذاری؛ با تجویز داروهای محرک تخمک گذاری، تخمدان های بیمار تعداد زیادی فولیکول اووسیت (تخمک) تولید می کنند.

این روش برای آن دسته از خانم های ناباروری توصیه می شود که لوله رحمی شان دچار انسداد است و یا مردانی که از مشکل اسپرم های ضعیف و نامناسب رنج می برند.

پزشکان مرتبط

مرکز ناباروری سارا

کلینیک ها

مرکز درمان ناباروری رویان

کلینیک ها

مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان ناباروری هلال ایران(رویش)

کلینیک ها

کلینیک باروری امید

کلینیک ها

کلینیک باروری پیام

کلینیک ها

مرکز درمان ناباروری دکتر دبیر اشرافی

کلینیک ها
پیمایش به بالا