محمد علي نيلفروش زاده
متخصص بیماریهای پوست

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

خیابان جردن، تقاطع میرداماد، نبش کوچه عمدی، پلاک 67

محمد علي نيلفروش زاده

آخرین بروزرسانی: 3 بهمن , 1401

دکتر محمد علي نيلفروش زاده تحصيلات خود را در مقطع پزشکي عمومي در سال 1369 ( 1990 ميلادي ) به پايان رساند و در سال 1373 ( 1994 ميلادي ) موفق به اخذ بورد تخصصي پوست و مو شد سپس موفق به اخذ بورد جراحي پوست و پيوند مو از کانادا شد .
در سال 1379 ( 2000 ميلادي ) در انگلستان فلوشيپ جراحي پلاستيک پوست ، ليزر و پيوند مو را به اتمام رساند . او تجربيات خود را در تورنتو کانادا در سال 1380 ( 2001 ميلادي ) و در لندن در سال 1381 ( 2002 ميلادي ) ارتقاء داد .
دکتر نيلفروش زاده جراحي پيوند مو را با روش استاندارد پانج از سال 1374 ( 1995 ميلادي ) آغاز نمود سپس به روش ميني ميکروگرافت در جراحي پيوند مو روي آورد و نهايتاً طي 6سال اخير فقط از روش ميکروگرافت و واحد فوليکولار در جلسه هاي بزرگ پيوند مو استفاده نموده است.
مدارج دکتر نيلفروش زاده به شرح زير است :
– رئیس مرکز تحقیقات پوست و سلولهای بنیادی
– عضو انجمن بين المللي جراحي پيوند مو
– عضو آکادمي بين المللي جراحي پيوند مو
– رییس انجمن متخصصين پوست ايران
– رئيس مرکز تحقيقات ليشمانيوز و بيماري هاي پوستي
– دانشیار پوست دانشگاه علوم پزشکي تهران
دکتر نیلفروش زاده در سالهاي 1383 و 1384 موفق به اخذ جايزه برتر جشنواره رازي گرديده و توانسته است كتب، مقالات و نوآوريهايي در سطح بين المللي داشته باشد. كار بر روي سلولهاي بنيادي پوست، فيبروبلاست، كراتينوسيت و ملانوسيت از جمله موارد فوق ميباشد كه با همكاري پژوهشكده رويان و دانشگاه علوم پزشكي اصفهان و تهران در حال اجرا بوده و منجر به انجام موفقيت آميز استفاده از فيبروبلاست ها در جوانسازي و درمان چين و چروك پوست شده است.
داراي 150 مقاله در مجلات معتبر داخلي و خارجي pub med , ISI
از موفقيتهاي جديد اين مركز ميتوان به كشت و تكثير فيبروبلاست براي جوانسازي پوست، كشت و تكثير همزمان فيبروبلاست و كراتينوسيت براي ترميم زخمهاي ناشي از سوختگي و اسكار سالك و نيز كشت و تكثير ملانوسيت براي درمان لك و پيس يا ويتيليگو اشاره كرد كه در حال اجر است.
دكتر محمد علي نيلفروش زاده يكي از چهره هاي بين المللي در زمينه جراحي پوست، ليزر و پيوند مو است كه به عنوان Medical Faculty در كنگره بين المللي ساليانه ESHRI اروپا در سال 2003 لندن و سال 2003 برلين انتخاب شده و متد جديد جراحي پيوند مو را تحت عنوان” نيلفروش متد” در سال 2005 كنگره ساليانه استراليا ارائه و به ثبت رسانده است

پزشکان مرتبط

جراح اسلیو و بای پس معده
فلوشیپ لاپاراسکوپی و جراحی چاقی
فوق تخصص لاپاروسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی
فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی و جراحی چاقی
فوق تخصص بیماری های خون و سرطان کودکان (هماتولوژی، آنکولوژی)
فوق تخصص بیماری های خون و سرطان کودکان (هماتولوژی، آنکولوژی)
فوق تخصص بیماری های خون و سرطان کودکان (هماتولوژی، آنکولوژی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

پیمایش به بالا