آزمایشگاه بقراط
پاراکلینیک ها

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

تهران - خیابان پیروزی - روبروی خیابان پنجم نیروی هوایی

آزمایشگاه بقراط

آخرین بروزرسانی: 5 بهمن , 1401

آزمایشگاه پاتوبیولوژی بقراط در سال 1350 توسط مرحوم استاد دکتر حسین سعادت زاده استاد بخش ایمنولوژی و سرولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه تهران در خیابان شاهپور سابق (وحدت اسلامی فعلی) تاسیس و در سال 1360 به شرق تهران، انتهای خیابان پیروزی منتقل گردید. در این سال مسئولیت و اداره آزمایشگاه به عهده 3 نفر از شاگردان آن مرحوم به نام های ، دکتر محمد رضا منافی، دکتر محمد تقی حقی آشتیانی و دکتر محمد علی بهار واگذار گردید.

این آزمایشگاه به دلیل توجه و برخورداری از کیفیت و دقت بالای آزمایشات و تجهزات و وسایل و امکانات فراوان و تنوع آزمایشات در طی مدت کوتاهی به یکی از بهترین و بزرگترین و دقیق ترین آزمایشگاه های تهران و کشور مبدّل گردید، به طوریکه در حال حاضر آزمایشگاه در فضائی بیشتر از 2000 مترمربع و حدود 150 پرسنل در مقاطع مختلف دکترا – کارشناسی ارشد – کارشناس و کاردان و پزشکان متخصص مشغول ارائه خدمات به پزشکان و بیماران این منطقه می باشد . در حال حاضراین آزمایشگاه در بخش های تخصصی و فوق تخصصی ارائه خدمات می نماید که شامل بخشهای زیر است:
پاتولوژی-هماتولوژی-بیوشیمی خون-داروها-سرولوژی-ایمونولوژی-هورمون شناسی-تومورمارکرها-بیوشیمی ادرار-میکروبشناسی-پارازیتولوژی-پی سی آر

پزشکان مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

پیمایش به بالا