آزمایشگاه بقراط

پاراکلینیک ها

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

تهران - خیابان پیروزی - روبروی خیابان پنجم نیروی هوایی

آزمایشگاه پاتوبیولوژی بقراط در سال 1350 توسط مرحوم استاد دکتر حسین سعادت زاده استاد بخش ایمنولوژی و سرولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه تهران در خیابان شاهپور سابق (وحدت اسلامی فعلی) تاسیس و در سال 1360 به شرق تهران، انتهای خیابان پیروزی منتقل گردید. در این سال مسئولیت و اداره آزمایشگاه به عهده 3 نفر از شاگردان آن مرحوم به نام های ، دکتر محمد رضا منافی، دکتر محمد تقی حقی آشتیانی و دکتر محمد علی بهار واگذار گردید.

این آزمایشگاه به دلیل توجه و برخورداری از کیفیت و دقت بالای آزمایشات و تجهزات و وسایل و امکانات فراوان و تنوع آزمایشات در طی مدت کوتاهی به یکی از بهترین و بزرگترین و دقیق ترین آزمایشگاه های تهران و کشور مبدّل گردید، به طوریکه در حال حاضر آزمایشگاه در فضائی بیشتر از 2000 مترمربع و حدود 150 پرسنل در مقاطع مختلف دکترا – کارشناسی ارشد – کارشناس و کاردان و پزشکان متخصص مشغول ارائه خدمات به پزشکان و بیماران این منطقه می باشد . در حال حاضراین آزمایشگاه در بخش های تخصصی و فوق تخصصی ارائه خدمات می نماید که شامل بخشهای زیر است:
پاتولوژی-هماتولوژی-بیوشیمی خون-داروها-سرولوژی-ایمونولوژی-هورمون شناسی-تومورمارکرها-بیوشیمی ادرار-میکروبشناسی-پارازیتولوژی-پی سی آر

پزشکان مرتبط

آزمایشگاه سیمرغ

پاراکلینیک ها

آزمایشگاه پیوند

پاراکلینیک ها

آزمایشگاه مسعود

پاراکلینیک ها

آزمایشگاه بقراط

پاراکلینیک ها

آزمایشگاه دانش

آزمایشگاه ها

آزمایشگاه آزادی

پاراکلینیک ها

آزمایشگاه دنا

پاراکلینیک ها

آزمایشگاه دایانا

پاراکلینیک ها
پیمایش به بالا