کلینیک طنین سمعک

کلینیک ها

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

تهران، میدان انقلاب، خیابان ۱۲ فروردین، پلاک ۲۵۵، واحد ۳

اهمیت حس شنوایی بر کسی پوشیده نیست ، حس شنوایی یکی از مواهب خارق العاده خدادادی است که انسان تا زمانی که از آن بی بهره نباشد به اهمیت و جایگاه ویژه آن در ارتباطات اجتماعی پی نخواهد برد، همه ما از شنیدن اصوات دلنشین دوستان وآشنایان و عزیزان خود لذت می بریم اما وقتی که شخصی دچار افت شنوایی شده و بخشی ازآن را ازدست میدهد ، دچار مشکلات زیادی از قبیل افسردگی و انزواطلبی ، پرخاشگری و… شده وکم کم موقعیت اجتماعی خودرا در بین دوستان وآشنایان از دست میدهد وچه بسیار افرادی که به همین دلیل موقعیت شغلی خود را از دست داده اند.

اگر اختلال شنوایی از بدو تولد ویا در سنین پائین رخ دهد، با توجه به اینکه در سنین زبان آموزی اتفاق افتاده ، میتواند به اختلال در گفتار و یا عدم آن منجر شود. لذا اهمیت شنوايي سنجي نوزادان بسیار زیاد است.

متخصصین علم شنوایی و گفتار درمانی در طنین سمعک با پشتوانه علمی وتجربه طولانی پرسنل خود در کلینیکی مجهز همواره بدنبال یافتن راه حلی برای مشکلات شنوایی و اختلالات گفتاری بیماران می باشند .

همه ما مایلیم که از شنیدن و درک اصوات لذت ببریم حتی اگر از افت شنوایی برخوردار باشیم.

در حقیقت، عده ی زیادی از افرادی که به عارضه افت شنوایی دچار هستند، نباید از شنیدن اصوات زندگی بی بهره بمانند.
طنین سمعک: مرکز خرید، فروش و تعمیرات تخصصی سمعک و کلینیک شنوایی سنجی

طنین سمعک افتخار دارد با بهره گیری از پرسنل متخصص و مجرب شنوایی شناس و متخصصین گفتاردرمانی با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه های مختلف تشخیصی شامل ارزیابی کامل شنوایی از نوزادی تا کهنسالی در کلینیک تخصصی شنوایی سنجی ، ارزیابی و مشاوره و تجویز انواع سمعک های دیجیتال و هوشمند دیجیتال، با ارائه نازل ترین قیمت سمعک، ارائه کلیه ملزومات مرتبط با سمعک و وسایل کمک شنوایی، تعمیرات انواع سمعک های قدیمی و پیشرفته، ارائه خدمات روانشناسی و گفتار درمانی، ارزیابی انواع اختلالات گفتاری، شنوایی سنجی، اختلالات یادگیری، اختلالات خواندن و نوشتن، در خدمت هموطنان عزیز باشد.

https://www.taninsamak.com/

پزشکان مرتبط

کلینیک شنوایی نسیم قیطریه

کلینیک ها

کلینیک شنوایی و سمعک نجوا

کلینیک ها

مرکز شنوایی و وزوز گوش‌ تهران

کلینیک ها

گروه شنوایی شناسی پژواک88

کلینیک ها

کلینیک نیک شنوا

کلینیک ها

کلینیک طنین سمعک

کلینیک ها
پیمایش به بالا