کلینیک دندانپزشکی تاج

کلینیک ها

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

آدرس

جنت اباد مرکزی تقاطع نیایش ( چهار راه ایرانپارس) طبقه فوقانی بانک کوثر پلاک ۲

ما در قرن 21 کلینیک دندانپزشکی تاج را راه اندازی کردیم تا به بیمارانمان یک محیط آرام هدیه داده و با طراحی فوق العاده بیماران ترس و نگرانی کشیدن دندان یا پر کردن دندان خود را فراموش کرده و یک تجربه خوب جهت درمان دندانپزشکی داشته باشند.

کلینیک دندانپزشک تاج در جنت آباد مرکزی تقاطع نیایش (چهارراه ایرانپارس) در شهر تهران واقع شده است. این مرکز با پشتوانه ای قوی از تجربه و تخصص همکاران دندانپزشک و متخصص و جمعی از اساتید بنام دانشگاهی در انجام کلیه خدمات تخصصی و عمومی دندانپزشکی در خدمت شما بیماران می باشد .

این مرکز دارای دستگاه‌های اتوکلاو کلاس B جهت استریلیزاسیون با دقت بالا بوده و بخش استریلیزاسیون این کلینیک با رعایت کامل اصول جهانی پیشگیری از بیماری‌ های عفونی از وسائل یک بار مصرف برای هر بیمار استفاده می‌نماید. مراجعه کنندگان محترم می توانند نظارت مستقیم بر روند استریلیزاسیون داشته باشند.

این مرکز در کلیه زمینه ها از جمله زیبایی، جراحی، ترمیمی، پروتز، درمان ریشه، اطفال و ایمپلنت با هدف گسترش سلامت دهان و دندان جامعه آماده ارایه خدمت می باشد.

ویژگی های متمایز کلینیک دندانپزشکی تاج

سیستم بهداشتی

سیستم بهداشتی متمایز (وجود اتاق های مجزا شامل استریلیزاسیون مرکزی ، اتاق نگهداری پسماندهای عفونی ، اتاق تی شوی ، سیستم ساکشن مرکزی و ….)

تجهیزات و مواد مصرفی برند

این مرکز با استفاده از تجهیزات مدرن و تکنیکال و مواد و متریال مصرفی برند و اتاق رادیولوژی سرب کوبی شده جهت محافظت در برابر اشعه در خدمت شما عزیزان می باشد.

ديگر ويژگي ها

از جمله امکانات کلینیک ارایه خدمات ارتودنسی دندان با امکانات تخصصی و ایمپلنت دندان و همچنین کامپوزیت ونیر می باشد

پزشکان مرتبط

کلینیک دندانپزشکی زهره (شبانه روزی)

کلینیک ها

کلینیک دندانپزشکی تاج

کلینیک ها

کلینیک دندانپزشکی شمس آباد (شبانه روزی)

کلینیک ها

کلینیک شبانه روزی دندانپزشکیه نگام

کلینیک ها

کلینیک دندانپزشکی رویال

کلینیک ها

مرکز دندانپزشکی شبانه روزی دَرین

کلینیک ها
پیمایش به بالا