رضا نصر

متخصص زنان ،زایمان و نازائی

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

خیابان ولیعصر، سه راه توانیر، ساختمان پزشکان دی، طبقه نهم.

دکتر رضا نصر دوره تحصیلی متوسطه خود را در دبیرستان کمال تهران به پایان رسانید. وی در سال ۱۳۷۲ با موفقیت و کسب رتبه هفتم در کنکور سراسری وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و در طی دوره تحصیل، چندین بار شاگرد اول دانشکده پزشکی شد. وی در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و بعد از اتمام دوره طرح و سربازی در سال ۲۰۰۳ به انگلستان عزیمت کرد. پس از قبولی در امتحانات ورودی، دوره SHO جراحی زنان و زایمان را به مدت ۲ سال و ۴ ماه در بیمارستان‌های دانشگاه آکسفورد (۱۲ ماه)، گلاسگو (۸ ماه) و سنت جورج لندن (۸ ماه) گذراند.

در سال ۲۰۰۶ پس از موفقیت در رقابت بسیار فشرده موفق به ورود به دانشگاه لندن جهت دوره تخصصی و فوق‌تخصصی جراحی زنان و زایمان شد و به مدت ۵ سال این دوره‌ها را در بیمارستان‌های دانشگاهی لندن در Chase Farm Hospital، University College London Hospital , Barnet HospitalWhittington Hospital , Queen’s Hospital گذراند.

در سال ۲۰۰۸ بعد از قبولی امتحانات کتبی و شفاهی به عضویت کالج سلطنتی جراحان زنان و زایمان انگلستان (M.R.C.O.G) در‌آمد.

در سال ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ دوره تکمیلی و فوق‌تخصصی لاپاروسکوپی، نازایی و سونوگرافی زنان را به اتمام رسانید. بلافاصله بعد از اتمام تحصیلات و دوره‌های فوق‌تخصصی با شرکت در رقابتی فشرده بین ۱۹۸ شرکت‌کننده موفق به کسب کرسی استادی در جراحی زنان زایمان و نازایی در دانشگاه لندن شد و به عنوان ( استاد Consultant ) در بیمارستان Barnet مشغول به کار شد.

با وجود این‌که در لندن از یک موقعیت شغلی ثابت و عالی برخوردار بود با این حال از سال ۱۳۹۲ به کشور خود بازگشته است تا بتواند برای هموطنان خود منشأ اثر نیک گردد و درحال حاضر به عنوان تنها عضو کالج سلطنتی جراحان زنان و زایمان انگلستان از کشور ایران، در مطب و بیمارستان گاندی تهران مشغول به طبابت و درمان خصوصاً در حوزه نازایی و IVF می‌باشد.

او در کنفرانس‌ها و جلسات علمی متعدد شرکت کرده و مقالاتی در مجلات معتبر دنیا به چاپ رسانده است.

همچنین علاقه‌مند به آموزش علمی و عملی رزیدنت‌های زنان و زایمان و در طبابت به‌ویژه در لاپاروسکوپی، نازایی و سونوگرافی لگن می‌باشد.

پزشکان مرتبط

زهرا عسگری

متخصص زنان، زایمان و نازائی

ساغر صالحپور

متخصص زنان، زایمان و نازائی

لیلا سلطانی

متخصص زنان، زایمان و نازائی

لادن کاشانی

متخصص زنان، زایمان و نازائی

رضا نصر

متخصص زنان ،زایمان و نازائی

معصومه یونسی

متخصص زنان ،زایمان و نازائی

هاله رحمانپور

متخصص زنان ،زایمان و نازائی

مهناز مه پیما

متخصص زنان ،زایمان و نازائی
پیمایش به بالا