بهترین دکتر جراح شانه در تهران

بهترین دکتر جراح شانه در تهران

در دنیای پزشکی، جراح شانه و فوق تخصص جراحی شانه و آرنج، نقش‌های کلیدی در پیشبرد روش‌های نوین درمانی ایفا می‌کنند. یکی از جنبه‌های کمتر شناخته شده در این زمینه، استفاده از مواد بیولوژیکی جدید است که به بافت‌های اطراف شانه کمک می‌کند تا سریع‌تر ترمیم شوند و این امر می‌تواند به بهبودی سریع‌تر بیماران منجر شود. این اطلاعات، که ممکن است برای بسیاری ناشناخته باشد، نشان‌دهنده پیشرفت‌های هیجان‌انگیز در حوزه جراحی شانه است.

به تازگی، متخصص جراحی شانه، از روش جدیدی برای درمان شانه یخ زده استفاده کرده‌اند که با استفاده از تکنیک‌های آرتروسکوپی پیشرفته، امکان بازیابی حرکت شانه را بدون نیاز به برش‌های بزرگ فراهم می‌آورد. این روش، که مدت زمان نسبتاً کوتاهی برای انجام دارد، معمولاً بین یک تا دو ساعت طول می‌کشد. در ادامه به معرفی برترین جراحان این حوزه می پردازیم.

1. دکتر محمدرضا مقیمی

دکتر محمدرضا مقیمی

انجام بیش از پانزده هزار عمل جراحی ارتوپدی

انجام بیش از ده هزار مورد عمل جراحی شامل مشکل ترین و پیچیده ترین عملهای ارتوپدی در بیماران تصادفی و مالتیپل تروما در بیمارستان شهدای هفتم تیر

همچنین دکتر مقیمی، در بخش خصوصی در بیمارستان های مهر و اقبال مشغول هستند و تا کنون بیش از هزار مورد عمل جراحی تعویض مفصل انجام داده اند.

آدرس مطب تهران، خیابان زرتشت، بیمارستان مهر، كلینیك ارتوپدی
شماره تماس 021۸۲۴۵۲۶۳۱

2. دکتر علیرضا فرهمندی

دکتر علیرضا فرهمندی

دکتر علیرضا فرهمندی فوق تخصص جراحی شانه و آرنج یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین پزشکان در زمینه معالجه، درمان و جراحی مفصل شانه می باشد ایشان فوق تخصص شانه می باشند که در زمینه های درمانی و جراحی گوناگونی همچون درمان دررفتگی شانه، درمان و جراحی شکستگی شانه و … فعالیت می کنند دکتر فرهمندی که فارغ التحصیل از کالج سلطنتی انگلستان می باشد علاقه مند است که به مردم کشور خود خدمات رسانی کند.

آدرس مطب تهران، خیابان شیخ بهایی جنوبی،پايين تر از پل حكيم، بلوار آزادگان، نبش خیابان 21 شرقی، پلاک 42، واحد1
شماره تماس 02188880640

3. دکتر بهامین عطار

دکتر بهامین عطار

دکتر بهامین عطار بعد از ورود به دانشکده پزشکی، دوره پزشکی عمومی خود را با رتبه ممتاز گذراندند،سپس بلافاصله در رشته تخصصی جراحی استخوان و مفاصل(ارتوپدی) پذیرفته شده و پس از ۴ سال موفق به کسب رتبه برتر بورد تخصصی کشور شدند و توانستند بلافاصله در آزمون فوق تخصصی ارتوپدی شرکت نمایند و با کسب رتبه ۱ در این آزمون، دوره فوق تخصصی ارتوپدی ستون فقرات را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به پایان برسانند. پس از آن برای ارتقای دانش پزشکی خود اقدام به شرکت در دورههای مختلف بین المللی و کسب مهارت در کشورهای انگلستان ، سوییس ، اتریش ، کره جنوبی، امارات، … نمودند.

آدرس مطب نیاوران خیابان باهنر – رو به رو مرکز خرید نارون جنب بانک دی پلاک ۱۲۷ طبقه ۵ واحد ۹
شماره تماس 021۲۶۱۲۶۲۱۲

4. دکتر پگاه یاوری

دکتر پگاه یاوری

درمان غیرجراحی دیسک و آرتروز

من دکتر پگاه یاوری هستم.رتبه برتر کنکور سراسری سال ۱۳۸۷در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرفته شدم.دارای مدرک تخصص طب فیزیکی وتوانبخشی از دانشگاه شهید بهشتی می باشم.ثبت چندین مقاله در سایت های معتبر جهانی .و اکنون با توجه به تجربه کاری در زمینه های جراحی بسته دیسک کمر و دیسک گردن،طب سوزنی جهت دردهای مفصلی اسکلتی و عضلانی ،نوار عصب و عضله،تزریق ژل و پی ارپی در مفاصل(زانو و…) جراحی بسته تنگی کانال نخاعی، درمان پوکی استخوان

آدرس مطب پاسداران میدان نوبنیاد (اقدسیه) خیابان صنایع(فخری زاده)ساختمان پزشکان ساسان پلاک 9 طبقه 3 واحد 304
شماره تماس 09333963061

5. دکتر حسین حاجی تقی

دکتر حسین حاجی تقی

دوره تکمیلی فلوشیب زانو از اتریش

دوره تکمیلی ارترسکوپی شانه از فرانسه

دوره تروما وشکستگی از Ao سویس

عضو انجمن جراحان وزانو وارترسکوپیهای ورزشی ایران

عضو انجمن جراحان اروپا وامریکا

آدرس مطب میدان ونک، ابتدای خیابان صانعی، پلاک ۴۱، ساختمان پزشکان درخشان، طبقه سوم
شماره تماس 09107765549

6. دکتر سید محمد قریشیان

دکتر سید محمد قریشیان

(متخصص جراحی استخوان و مفاصل)

متخصص ارتوپدی – فلوشیپ شانه و آرنج از آمریکا

درمان فوق تخصصی بیماری ها و شکستگی های اطراف شانه و آرنج

آرتروسکوپی شانه و آرنج

تعویض مفصل شانه و آرنج

آدرس مطب میدان کاج ابتدای سرو شرقی ساختمان پایدار طبقه 8 واحد 801
شماره تماس 09029996327

7. دکتر محمدرضا گیتی

دکتر محمدرضا گیتی

دکتر محمدرضا گیتی متخصص ارتوپدی و فلوشیپ جراحی شانه و دست از فرانسه می باشد. سابقه تخصص ارتوپدی دکتر گیتی از سال 73 و سابقه کار فوق تخصصی ایشان در زمینه جراحی های شانه و دست از سال 80 است. دکتر محمدرضا گیتی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از سال ۱۳۷۴ با رتبه دانشیاری و همچنین دبیر بورد تخصصی رشته ارتوپدی در وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشد. ایشان در بیمارستان های دانشگاهی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران به آموزش دانشجویان و تربیت متخصصین ارتوپدی مشغول می باشد.

آدرس مطب خیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه پارک وی، ابتدای خیابان فرشته (فیاضی)، جنب هایپر می فرشته، پلاک 150، طبقه 3
شماره تماس 02122895440

8. دکتر علی اکبر خورسندی

دکتر علی اکبر خورسندی

آدرس مطب خیابان شریعتی – بالاتر از خیابان یخچال – ساختمان asp – طبقه سوم – واحد 38
شماره تماس 021۲۲۰۰۷۳۶۱

9. دکتر روزبه تقوی

جراحی اعصاب محیطی

دکتر روزبه تقوی

آدرس مطب میدان ونک خیابان گاندی شمالی خیابان برادران شریفی (خشایار ) ساختمان مهر پلاک ٣٤ طبقه ٣ واحد ٩
شماره تماس 09355242444

10. دکتر علی کوشان

دکتر علی کوشان

بورد تخصصی جراحی ارتوپدی از دانشگاه تهران

دارای مدرک فلوشیپ جراحی دست از دانشگاه تهران

دارای رتبه ده نفر برتر کشور در امتحانات پذیرش تخصص ایران

گذراندن دوره کلینیکال فلوشیپ جراحی شانه در کشور فرانسه

آدرس مطب سعادت آباد – ضلع شمالی میدان کاج – نبش خیابان نهم – پلاک 1
شماره تماس 021۲۲۱۴۶۵۶۷

جراح شانه کیست و چه تخصصی دارد؟

هنگامی که بیمار در قسمت کتف یا شانه احساس درد می‌کند یا ورزشکار زمان انجام حرکات در ناحیه شانه آسیب می‌بیند بایستی به بهترین جراح شانه مراجعه نماید. زیرا در اکثر مواقع به جراحی شانه نیاز پیدا می‌کند. البته متخصص شانه همان جراح ارتوپدی بوده که با گذراندن دوره‌های تکمیلی فلوشیپ شانه و آموزش حرفه‌ای در حوزه تشخیص، جراحی و درمان به این سطح رسیده است.

جراح شانه کیست

اکثر جراحان ارتوپد در یک با چند بخش از بدن همچون شانه، مچ پا، پشت پا، ستون فقرات، لگن و زانو تخصص دارند. برخی جراحان ارتوپد نیز به صورت عمومی مشغول به فعالیت می‌باشند. همچنین دسترسی به بهترین دکتر جراح در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا جراحانی که در جراحی‌های خاص تخصص دارند، عوارض کمتر و نتایج بهتری را برای بیمار رقم می‌زنند.

علل انجام جراحی شانه

آرتروسکوپی، یکی از دستاوردهای برجسته در حوزه جراحی است که به جراح شانه اجازه می‌دهد تا با دقت بالا و کمترین آسیب به بافت‌های اطراف، به تشخیص و درمان مشکلات مفصل شانه بپردازد. این روش که امروزه به یک استاندارد طلایی در جراحی‌های مینیمال اینوازیو (کم تهاجمی) تبدیل شده، برای اولین بار توسط Severin Nordentoft، جراح دانمارکی، در سال ۱۹۱۲ میلادی انجام شد. یکی از جزئیات کمتر شناخته شده در مورد آرتروسکوپی این است که این روش می‌تواند، به کاهش نیاز به جراحی‌های باز بزرگتر کمک کند، که این امر منجر به کاهش خطر عفونت و افزایش سرعت بهبودی می‌شود.

یکی از جدیدترین پیشرفت‌ها در زمینه جراحی شانه، استفاده از روش‌های تصویربرداری پیشرفته در حین عمل جراحی است. این تکنولوژی به متخصص جراح شانه امکان می‌دهد تا با دقت بیشتری به بررسی بافت‌های آسیب‌دیده بپردازد و با کمک تصاویر سه‌بعدی، دقیق‌ترین تصمیمات جراحی را اتخاذ کند. این روش نه تنها دقت جراحی را افزایش می‌دهد، بلکه به کاهش زمان عمل و بهبود سریع‌تر بیمار کمک می‌کند.

فوق تخصص جراحی شانه و آرنج و متخصص جراحی شانه به عنوان پیشگامانی در عرصه درمان‌های پیچیده مفصلی، شناخته می‌شوند. بر اساس آمار، موفقیت جراحی‌های شانه در حدود 90 درصد گزارش شده است، که این نشان‌دهنده تبحر و دقت بالای این جراحان در انجام اعمال جراحی است. این متخصصین با بهره‌گیری از تکنیک‌های نوین و تجهیزات پیشرفته، توانسته‌اند نتایج درمانی قابل توجهی را در این زمینه به دست آورند و به بیمارانی که با مشکلات شانه دست و پنجه نرم می‌کنند، امید تازه‌ای بخشند.

پزشکان برتر

محمد حمید کرباسیان


سفارش طراحی سایت پزشکی و تخصصی در سایت زیر:

  DrMohandes.com

دکتر پیج همراه همیشگی شما در لحظه های سخت انتخاب

محل تبلیغ شما

مقالات مرتبط

متخصص بیهوشی چه کسی است؟

متخصص بیهوشی چه کسی است؟

متخصص بیهوشی چه کسی است؟ متخصص بیهوشی (Anesthesiologist) به پزشکی میگویند که به بیهوشی و فرایندهای مربوط به عمل جراحی می‌پردازد. نام کامل رشته بصورت بیهوشی، مراقبتهای ویژه و درد میباشد که امروزه

ادامه مطلب ...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا