بهترین دکتر لیفت ابرو در تهران

بهترین دکتر لیفت ابرو در تهران

لیفت ابرو، که به عنوان یکی از روش‌های جوان‌سازی صورت شناخته می‌شود، توسط دکتر لیفت ابرو با هدف بازگرداندن طراوت و شادابی به چهره انجام می‌گیرد. این روش، که می‌تواند به کاهش چین و چروک‌های پیشانی و افزایش جذابیت نگاه کمک کند، تحت نظر متخصص جراحی لیفت ابرو انجام می‌شود و به افراد کمک می‌کند تا از شر حالت خسته یا عصبانی ناشی از افتادگی ابروها خلاص شوند. جراح لیفت ابرو با استفاده از تکنیک‌های مدرن و دقیق، می‌تواند نتایجی دقیق و طبیعی را ارائه دهد.

جدیدترین روش انجام لیفت ابرو، لیفت آندوسکوپی است. این روش با استفاده از تکنولوژی اندوسکوپیک انجام می‌شود که نیاز به برش‌های کوچک دارد و به دلیل کم تهاجمی بودن، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این روش، به جای ایجاد برش‌های بزرگ، چند برش کوچک در پشت خط مو ایجاد می‌شود و از طریق آن‌ها، اندوسکوپ و ابزارهای جراحی وارد می‌شوند تا ابروها را بالا بکشند و در موقعیت جدید محکم کنند. در ادامه معرفی برترین دکتر لیفت ابرو در تهران می پردازیم.

دکتر اسماعیل شیرزادگان دکتر لیفت ابرو

فوق تخصص جراحی پلاستیک زیبایی و عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران  و عضو کالج بین المللی جراحان آمریکا

دکتر اسماعیل شیرزادگان، جراح پلاستیک

دکتر اسماعیل شیرزادگان متولد سال 1342 می باشند. ایشان در سال 1364 وارد رشته پزشکی شدند و پس ازبه پایان رساندن پزشکی عمومی، به دلیل کسب رتبه بالا در آزمون ، بدون طرح وارد دوره تخصصی جراحی عمومی شدند. ایشان پس از به پایان رساندن دوره تخصصی جراحی عمومی دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را طی 3 سال به پایان رساندند. هم اکنون ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشد و نیز عضویت جامعه جراحان ایران ، کالج بین المللی جراحان آمریکا ، جامعه بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا را در کارنامه خود دارد. دکتر شیرزادگان هم اکنون به عنوان یکی از بهترین جراحان پلاستیک ایران در زمینه جراحی زیبایی و جراحی ترمیمی از جمله جراحی بینی، صورت، سینه و… به هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند.

آدرس مطب میدان ونک، ضلع شمال شرقی، کوچه صانعی، پلاک 33، واحد 41
شماره تماس 09120758613

دکتر شهریار حدادی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی (لیفت ابرو)

دکتر شهریار حدادی

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی  عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران‌‌‌ عضو انجمن بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی (ISAPS) ‌‌‌ عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ‌‌(ISPAS)

لیفت ابرو بیشتر در افرادی که نشانه‌های پیری را در صورت خود مشاهده می‌کنند، شایع است. این روش معمولاً برای افرادی که در سنین بالای ۴۰ تا ۵۰ سال قرار دارند، مناسب است، زیرا در این سنین، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و نشانه‌های افتادگی پوست بیشتر ظاهر می‌شوند. با این حال، افراد جوان‌تری که به دلایل ژنتیکی یا سایر عوامل، دچار افتادگی ابرو هستند نیز ممکن است این جراحی را انجام دهند. انتخاب این روش بستگی به شرایط پوستی، نیازها و انتظارات فردی دارد و باید با مشاوره دقیق با یک متخصص جراحی پلاستیک انجام شود.

یکی از جنبه‌های کمتر شناخته شده در مورد لیفت ابرو این است که این روش می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر روی حالت‌های چهره و احساساتی که فرد به نظر می‌رسد دارد، بگذارد. برای مثال، افتادگی ابروها می‌تواند باعث شود که فرد خسته یا عصبانی به نظر برسد، حتی اگر احساسات واقعی او متفاوت باشد. لیفت ابرو می‌تواند با اصلاح این حالت‌ها، تأثیر مثبتی بر روی برداشت اولیه‌ای که دیگران از فرد دارند، بگذارد و به این ترتیب، می‌تواند به بهبود ارتباطات غیرکلامی کمک کند.

لیفت ابرو تنها یکی از گزینه‌های متعدد است که شامل لیفت غبغب، شقیقه و سایر نقاط صورت می‌شود. در این مقاله، به بررسی و معرفی دکتر لیفت ابرو در تهران پرداختیم. متخصص جراحی لیفت ابرو می‌تواند؛ تغییراتی ظریف و در عین حال مؤثر را، در چهره ایجاد کند. جراح لیفت ابرو با استفاده از آخرین تکنیک‌ها و دانش روز، نقش مهمی در ارتقاء استانداردهای زیبایی و رضایت بیماران ایفا می‌کند، و این امر موجب شده تا این روش به یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها در میان علاقه‌مندان به جراحی‌های زیبایی تبدیل شود.

پزشکان برتر

محمد حمید کرباسیان


سفارش طراحی سایت پزشکی و تخصصی در سایت زیر:

  DrMohandes.com

دکتر پیج همراه همیشگی شما در لحظه های سخت انتخاب

محل تبلیغ شما

مقالات مرتبط

متخصص بیهوشی چه کسی است؟

متخصص بیهوشی چه کسی است؟

متخصص بیهوشی چه کسی است؟ متخصص بیهوشی (Anesthesiologist) به پزشکی میگویند که به بیهوشی و فرایندهای مربوط به عمل جراحی می‌پردازد. نام کامل رشته بصورت بیهوشی، مراقبتهای ویژه و درد میباشد که امروزه

ادامه مطلب ...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا