بیمارستان مهر

بیمارستان ها

شماره های تماس

آدرس

تهران – خيابان وليعصر - خيابان زرتشت غربي بیمارستان خصوصی مهر

بیمارستان مهر در سال 1325 به همت و کوشش شادروان آقای دکتر محمد علی صدر و تنی چند از دوستان ایشان که همگی از اساتید و پزشکان نامی و سرشناس بودند تأسیس و در خیابان امیریه تهران شروع به کار نمود. ولی متعاقباً جهت تطبیق با نیازهای روز بیمارستان، در سال 1341 به محل کنونی خود در خیابان زرتشت منتقل شد. در طی سال های گذشته بیمارستان همواره در حال گسترش بوده و امروز یکی از با سابقه ترین، بزرگترین، مجهزترین و خوش نام ترین بیمارستان های خصوصی کشور است.
بیمارستان مهر از نظر رتبه بندی در گروه بیمارستانهای درجه یک جای داشته، با حدود 300 تخت در بخشهای مختلف تخصصی، فوق تخصصی و گروههای پاراکلینیک مجهز، در خدمت مردم شریف و قدرشناس ایران زمین است.
آموزش و پژوهش در بیمارستان مهر
بیمارستان مهر در جهت توسعه آموزش و پژوهش نیز گامهای بسیاربلندی برداشته است. پزشکان محترم و اعضاء هیئت علمی دانشگاه ها از امکانات این بیمارستان بنحو احسن در زمینه آموزش و پژوهش استفاده می نمایند. صرفنظر از کنفرانس های هفتگی که برای پزشکان و پرستاران برگزار می شود و نیز کلاسهای آموزشی بهبود کیفیت مدیریت، بیمارستان هرچندگاه در رشته های مختلف اقدام به برگزاری دوره های بازآموزی مدون نموده و از این راه به آموزش مداوم جامعه پزشکی کمک شایانی می نماید. سالن کنفرانس، کتابخانه و مرکز اینترنت بیمارستان در راستای آموزش و ارتقاء دانش و به روز کردن اطلاعات در خدمت پزشکان و کارکنان فعال است.
مایه افتخار و مباهات است که پس از گذشت بیش از هفتاد سال از آغاز به کار، امروز نیز بیمارستان مهر به عنوان یکی از اصیل ترین و خوشنام ترین بیمارستان های خصوصی کشور همچنان پیشتاز در عرصه ارائه خدمات پزشکی است. بیش از یکصد و پنجاه پزشک متخصص که عده کثیری از آنان از اساتید صاحب نام دانشگاههای کشور هستند، با نهایت دلسوزی و تعهد مشغول درمان بیماران و خدمت به آنان می باشند.

پزشکان مرتبط

بیمارستان ساسان

بیمارستان ها

بیمارستان مهر

بیمارستان ها

بیمارستان محب مهر

بیمارستان ها

بیمارستان ایرانشهر

بیمارستان ها

بیمارستان ایرانمهر

بیمارستان ها

بیمارستان امید

بیمارستان ها

بیمارستان نور

بیمارستان ها

بیمارستان آسیا

بیمارستان ها
پیمایش به بالا