کلینیک بیو اسکن

کلینیک ها

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

خیابان خالد اسلامبولی (وزراء) ، خیابان هجدهم ، پلاک 11 ، طبقه 2

کلینیک بیو اسکن با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های موجود در سطح دنیا در زمینه علوم پزشکی و فیزیک راهی برای تشخیص زود رس بسیاری از بیماری ها از جمله دیابت، مشکلات غدد درون ریزو تیروئید، مشکلات گوارشی، بررسی سیستم اوروژنیتال فراهم کرده و همچنین عملکرد کلی همه ی ارگان های بدن را مورد ارزیابی قرار می دهد.

کلینک بیواسکن با دارا بودن تجهیزات مختلفی از جمله الکتروپانکچر، فوتوتراپی، مگنت تراپی ( با بهره گیری تر لیزر کم توان) در معقوله ی درمان و تسکین درد ها و آمال بیماری های مزمن از جمله میگرن، سردردهای عصبی، نوروز( بیماری اضطرابی ) بیماری های روماتولوژیک از جمله آرتریت روماتوئید، درد های سیاتیکی، درد های مفاصل بزرگ از جمله زانوها سهمی به سزا دارد.

از سوی دیگردستگاه بیواسکن با قابلیت و توانایی بررسی چاکراها (مراکز پرقدرت انرژی) کمک به بررسی وضعیت هیجانی(Emotional State) نموده و زمینه را برای بررسی بیشتر با کمک مشاوره آماده می نماید.

همچنین از طریق تکنولوژی DARSONVAL که روشی نوین در درمان سیستمیک بیماری های پوستی می باشد، مشکلاتی از جمله آکنه، پسوریازیس، ویتیلیگو مرتفع شده و کمک به رفع ریزش موها می نماید.

کلینیک بیو اسکن همراه کادر مجرب، پزشک متخصص در زمینه فوق و دستیاران حاذق در این زمینه آماده خدمت رسانی به بیماران عزیز می باشد.

بیواسکن چیست ؟ (?WHAT BIOSCAN)
بيو اسکن یک روش غیر تهاجمی است که بر مبنای امواج الکترومغناطیسِ دریافت شده از بدن و پردازش اطلاعات به دست آمده، بیماری را به شکل زود هنگام تشخیص می دهد .همه سلول های زنده دارای امواج یا ارتعاشات الکترومگنتیک با طول موج مشخص می باشند که در جریان بیماری ها مشخصات این امواج (فرکانس و طول موج) تغییر می کند. اساس تشخیص زودهنگام بیماری ها در متد بیواسکن مبتنی بر تغییر بیمارگونه امواج الکترومغناطیس ساطع شده ازسلول های سالم بدن می باشد، تمام سلول های بدن دارای الکترو مغناطیس هستند که در هر سلول منحصر به فرد بوده و هیچ دو نوع سلول و یا بافتی نیستند که امواج مشابه داشته باشند

. از طرفی دیگرعوامل بیماری هر چه کم باشد ( ویروس ، باکتری ، قارچ ، آلرژن ها ، بدخیمی ها و بیماری های خود ایمن و ….. ) این امواج تغییر می کند به عبارتی دیگر طول موج خاص خود را دارند.. بیواسکن شامل کامپیوترو دستگاه بیورزونانس بوده که با بهره گیری از نرم افزار ویژه ای که قابلیت منحصر به فردی دارد می تواند اطلاعات به دست آمده را آنالیز کرده و پس از پردازش در اختیار پزشک قرار دهد. نرم افزار مذکور حاوی اطلاعات کاملی  از کلیه فرکانس های طبیعی سلول های بدن بوده که در صورت مبتلا شدن به عوامل بیماری زا از جمله ویروس ها، باکتری ها، عوامل صنعتی و محیطی مضر، مشخصات این امواج تغییر می کند. به عبارت دیگرنرم افزار فوق حاوی طيف كاملي ازامواج الکترومغناطیس بافت های سالم و بافت های بیمار می باشد و بدین ترتیب تشخیص افتراقی کاملی از بیماری ها را در اختیار پزشک قرار می دهد، در دنیای فعلی به دلیل وجود آلودگی هوا ،مصرف غذای ناسالم ، عدم نوشیدن آب کافی ، همچنین وجود استرس های مختلف نظیر ناکافی بودن اکسیژن ، کمبود ویتامین ها و مواد معدنی، سیستم ایمنی بدن به مرور تضعیف گردیده و زمینه ی افزایش ورود و رشد میکروب ها در آن مهيا می گردد، امروزه با بهره گیری از تکنولوژی بیواسکن که حاصل تلاش پنجاه ساله دانشمندان دنیا می باشد، در فاصله ی زمانی کوتاهی بدون استفاده از روش های مرسوم تشخیص پزشکی، نظیر خونگیری و نمونه برداری از بافت ها، تنها با ارزیابی امواج الکترومغناطیس سلول ها و بافت های بدن می توانیم در مدت کوتاهی پارامتر های ذيل را با درصد خطای کم مورد شناسایی قرار دهیم :

١.عوامل عفونت زا (باکتری ، ویروس ، قارچ)

2.تشخيص آلرژی و عوامل آلرژن

3.شناسایی وضعیت سیستم ایمنی بدن

4.کمبود ویتامین ها و هورمون ها

5.تشخیص مرحله ی پیش دیابت و دیابت

6.ارزیابی عملکرد اندام های مختلف

7.ارزیابی متابولیسم سیستم های بدن

8.شناسایی و اندازه گيري مواد شیمیایی و سموم در اندام های مختلف بدن

پزشکان مرتبط

کلینیک فوق تخصصی درد سینوهه

کلینیک ها

کلینیک تخصصی درد شفا

کلینیک ها

کلینیک بیو اسکن

کلینیک ها

کلینیک درد چندتخصصی آسا

کلینیک ها

کلینیک مومن زاده

کلینیک ها

کلینیک درد آذرگان

کلینیک ها
پیمایش به بالا