کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو ساعی
کلینیک ها

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، پلاک 26

کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو ساعی

آخرین بروزرسانی: 10 بهمن , 1401

بالاترین کیفیّت خدمات را در زمینه تشخیص، درمان و مشاوره در بیماری‌های پوست، مو در سطح ملی و بینالمللی با استفاده از تیمی از پزشکان متبحّر با رویکرد کارگروهی در خدمت شما عزیزان میباشند. همچنین، ارتقاء سلامت جامعه بر اساس آخرین استانداردهای جهانی در امر مراقبتهای بیمار محور، ایمن و اثر بخش از طریق بهرهگیری از تجارب و دانش پزشکانی حاذق و پرستاران و کارکنان مجرب و دلسوز در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی بیماریهای پوست و مو است.
روش کار
کلینیک تخصّصی پوست و موی «ساعی» برای شما مکانی آرامشبخش را برگزیده است. این کلینیک با بهرهمندی از کادری مجرّب و کارآزموده و کیفیّت خدمات و سرویسهای پزشکی مثال زدنی، مدتهاست مشغول خدمت رسانیست. همچنین کار مدیریتی که در ادارة این مجموعه بکار برده می شود در نوع خود یک مدل بومی شده از استانداردترین اشکال مدیریت بین الملل است که میتواند الگوی بسیاری از مؤسّسات همکار و حتی غیر همکار باشد. رفتارهای حرفه-ای و به روز دنیا در زمینه پزشکی و زیبایی، مانند: الگوهای آموزش منابع انسانی، روزآمد بودن فرمولهای منحصر بفرد مشتری مداری، کیفیّت خدمات و مناسبات انسانی و حتی مالی و اداری بکار رفته در ساختار مدیریت این مجموعه طی ده سالی که از سابقة فعالیّت آن میگذرد این مجموعه را در سطح باکیفیّتترین مدلهای مدیریت محافل پزشکی معرّفی نموده است.
چرا کلینیک ساعی
زیبایی طبیعی همراه با تضمین توأمان سلامتی، حق همه ماست. «کلینیک پوست و موی ساعی» با الویّت این امر و بکارگیری دستگاه های روز و مجهز ، در محیطی زیبا و آرام، در قلب شهر تهران در حال ارائه بهترین خدمات درمانی و زیبایی به هموطنان و همشهریان تهرانی می باشد.

کلینیک پوست و موی ساعی با مجوز رسمی فعالیت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شماره ثبت 3-148650 خدمات نوینی را زیر نظر جمعی از بهترین متخصصان پوست و موی تهران ارائه می دهد.

با وجود این ویژگی های جایی برای تردید در انتخاب باقی نخواهد ماند.
در لیزر موهای زائد کلینیک تخصصی ساعی برای حذف موهای زائد از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر استفاده میشود. حذف موهای زائد منجر به کاهش و سپس به شکل دائمی موهای زائد را از بین می برد و روش مذکور غیر تهاجمی است. دستگاه مورد استفاده در کلینیک ساعی، دستگاه الکساندرایت کندلا میباشد که مزایای خود را نسبت به دستگاه های دیگر دارد. دستگاه الکساندرایت کاندلا، با استفاده از طول موج ۷۵۵ نانومتر و به کار گیری سنگ جواهری الکسا بهترین و موثرترین طول موج را برای لیزر موهای زائد ایجاد میکند. گرمای تولید شده بالا فولیکولهای مو و ریشه آن را گرن کرده و باعث از بین رفتن موهای زائد میشود.

پزشکان مختصص در کلینیک ساعی، پس از معاینه شما مقدار جلسات حضورتون در لیزر موهای زائد تعیین خواهند کرد.

پزشکان مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

پیمایش به بالا