کلینیک پوست و مو ، لیزر رویای طلایی

کلینیک ها

شماره های تماس

مهارت های حرفه ای

آدرس

خیابان سهروردی شمالی-پایین تر از آپادانا-کوچه فیروزه-پلاک 16-واحد 1

از گردهم آمدن گروهی از زبده ترین فعالان رشته های مختلف پوست زیبایی در سال ۱۳۹۵ راه اندازی شد.

دکتر سید علی خاتمی که درآن هنگام خود سابقه ۱۴ سال فعالیت در این زمینه را داشت با جلب همکاری گروهی از بهترین متخصصان پوست،

جراحان، پزشکان عمومی با تجربه و سایر همکاران فعال در زمینه پوست و زیبایی به راه اندازی این کلینیک زیبا همت گماشت و سرانجام با تلاشی فراگیر یکی از زیباترین و حرفه ای ترین مراکز درمانی کشور موفق به دریافت پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت گردید. کلینیک پوست و مو رویای طلایی امروز با تیم درمانی کارآزموده ،تجهیزات پزشکی روز دنیا ، و محیط گرم و صمیمی درحال خدمت به مردم عزیزو زیبایی پسند ایران می باشد.

کاشت مو

مشاوره تناسب اندام

تزریق چربی

کاشت ابرو وریش

لیزر موهای زائد

تزریق ژل و بوتاکس

جوانسازی و لیفت

خدمات پوستی

جراحی زیبایی

کاشت مو طبیعی

در کلینیک رویای طلایی کاشت مو با ضمانت نامه بیمه ایران و پرداخت اقساطی با تسهیلات قرض الحسنه شرایطی استثنایی را برای شما عزیزان فراهم آورده که با اعتماد به تیم های حرفه ای کاشت و پزشکان متخصص این حوزه بهترین نتایجه را برای شما عزیزان بدنبال خواهد داشت.

کاشت مو و شیوه های متنوع پیوند طبیعی موی سر

بیشتر شدن ریزش مو و ازدیاد اشخاصی که در کلینیک های پوست و مو به دنبال راهی برای پرپشت شدن موها و برگشت موهای چند سال قبلشان، کاشت موی طبیعی سر را بیش از پیش پر حرارت نموده است. اگر قصد کاشت مو طبیعی دارید حتما قبل از هر اقدامی این مقاله را به دقت مطالعه نمایید تا با اطلاعات کافی به سراغ روشهای تخصصی و موثر بروید.

کاشت مو چیست؟

هم اکنون تنها روش ترمیم مو های از بین رفته بهره مندی از پیوند موی طبیعی می باشد که این پیوند در قسمتهای متنوع از جمله (سر، ابرو، ریش، سبیل، مژه، قسمت های اسکار) انجام می پذیرد، کاشت مو برای نخستین بار توسط دکتر Dr.Okuda در سال ۱۹۳۹ به صورت تئوری مطرح شد و حدود ۲۰ سال بعد در سال ۱۹۵۹ توسط پزشک آلمانی Dr.Orentreich بصورت عملی انجام پذیرفت. در سالهای اخیر روش ها و متودهای متنوع ای انجام گرفت و در نهایت این روشها به اوج خود رسیده و با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها از قسمت های کوچکتر مو به نام میکروگرافت (micrograft) جهت پیوند و کاشت مو استفاده می شود که نتایج بسیار درخشان تر و ظاهری طبیعی تر به مو ها میدهند. در حالی که تا چندین سال پیش حتی تصور این نتایج نیز غیر ممکن بود. این روش مبدل به یکی از شیوه های بسیار ساده بصورت جراحی سرپایی شده است که بر پایه برداشت سالم ریشه های موی قسمت های دیگر شخص و کاشت آنها در مناطق خالی می باشد.

پزشکان مرتبط

کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبائی و لیزر تابان

کلینیک ها

کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو ساعی

کلینیک ها

کلینـیک تخصـصی پوسـت و زیبایی ایرانیان

کلینیک ها

کلینیک پوست و مو ، لیزر رویای طلایی

کلینیک ها

کلینیک زیبایی رخ آرا

کلینیک ها

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی کوروش

کلینیک ها
پیمایش به بالا