بهترین فوق تخصص بیماری های پوستی در تهران

بهترین فوق تخصص بیماری های پوستی

درماتولوژی علم مطالعه پوست و بیماری های آن است. علمی که به درمان بیمای های پوستی می پردازد. یک متخصص پوست علاوه بر مطالعه بیماریهای پوستی و راه های درمان آن بایستی بر بیماریهای داخلی و عوامل محیطی نیز آگاه باشد. تا بتواند به تشخیص و ارزیابی صحیحی از بیماری دست یابد.

همراهان صمیمی سلام. دکترپیج قصد دارد در این مقاله به معرفی بهترین فوق تخصص بیماری های پوستی در تهران بپردازد. بنابراین ما رو همراهی کنید تا بهترین درماتولوژیست و فوق تخصص پوست رو به شما معرفی کنیم، چونکه؛ شما شایسته اید.

1. دکتر محمد شهیدی دادرس

(متخصص بیماریهای پوست – فوق تخصص درماتولوژی)

دکتر محمد شهیدی دادرس

بیوگرافی:

دکتر محمد شهیدی دادرس هستم، دارای تخصص در زمینه ی بیماری های پوست (درماتولوژی). لازم به ذکر می باشد که در حال حاضر با بیمارستان شهدای تجریش همکاری می کنم و روزهایی را نیز در مطب شخصی حضور داشته و مراجعین گرامی را ویزیت می کنم.  هدف من به عنوان یک پزشک متخصص درماتولوژی با سابقه ی چند سال فعالیت در این زمینه ارائه ی بهترین خدمات به شما هموطنان گرامی است.

چنانچه با بیماری ها و مشکلاتی در زمینه ی پوست و مو نظیر انواع آلرژی های پوستی، واسکولیت، پسوریازیس، درماتیت، جوش، لک های پوستی، ضایعات پوستی، ریزش مو، شوره سر، زگیل و خال، و غیره مواجه هستید می توانید برای درمان با من در ارتباط باشید.

آدرس مطب خیابان حقانی، نرسیده به چهارراه آفریقا، پلاک 38، ساختمان 51، طبقه دوم
شماره تماس 02188782699

2. دکتر منصور نصیری کاشانی

(متخصص بیماریهای پوست – فوق تخصص درماتولوژی)

دکتر منصور نصیری کاشانی

بیوگرافی:

اولین مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن زیبایی و پزشکی ایران با هدف ارتقا وانطباق استاندارد فعالیتهای مرتبط، با آخرین استانداردهای دنیا در این زمینه بویژه اتحادیه اروپا تاسیس شده است .این مرکز زیر نظر دکتر منصور نصیری کاشانی متخصص پوست،مو و زیبایی ودانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر دارد با انجام خدمات میکروپیگمنتیشن زیبایی و پزشکی، انتظار گیرندگان این نوع خدمات را بالاتر برده و الگویی برای رعایت اصول بهداشتی و پزشکی در این عرصه باشد.

آدرس مطب خیابان ولیعصر، نرسیده به ونک، جنب مجتمع خورشید، ساختمان شماره 1266، طبقه اول، واحد یک، کلینیک ایران
شماره تماس 02188771788

3. دکتر پروین اعلمی هرندی 

(متخصص بیماریهای پوست – فوق تخصص درماتولوژی)

آدرس مطب میدان ونک – خیابان ملاصدرا – بین خیابان شیراز و خیابان شیخ بهایی – پلاک 156 – طبقه فوقانی بانک سینا
شماره تماس 02188041305

4. دکتر محمد صادق کلانتری

(متخصص بیماریهای پوست – فوق تخصص درماتولوژی)

فوق تخصص درماتولوژی

بیوگرافی:

دکتر محمد صادق کلانتری در سال 1385 موفق به اخذ مدرک دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شدند و در سال 1387 با تخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل گردیدند و دارای بورد تخصصی از دانشگاه تهران می باشند. دکتر کلانتری همچنین عضو انجمن متخصصین پوست تهران نیز می باشند.

دکتر محمد صادق کلانتری با بیش از 9 سال سابقه تخصصی پزشکی در حوزه سلامت و زیبایی پوست و مو، در مطب توانیر و کلینیک لیزر مهرگان خدمات درمانی و زیبایی خود را به بیماران ارائه می نمائید. برخی از خدمات درمانی و زیبایی که توسط دکتر محمد صادق کلانتری ارائه می شود شامل :

لیزر درمانی، جوانسازی پوست، تزریق ژل، بوتاکس، لیفتینگ، رفع لکه های پوستی، جای جوش و اسکار، پیلینگ، کاشت مو، درمان ریزش مو، درمان انواع بیماری های پوستی، درمان آکنه، برداشن خال و زگیل، درمان انواع ضایعات پوستی و تومورهای پوست و غیره می باشد.

آدرس مطب تهران – توانیر – روبروی بیمارستان دی – ساختمان پزشکان 4 – واحد 16
شماره تماس 02188777075

5. دکتر محمدرضا اشرافی

(متخصص بیماریهای پوست – فوق تخصص درماتولوژی)

فوق تخصص درماتولوژی
آدرس مطب خیابان شریعتی خیابان شهید محمود گل نبی (حسینیه ارشاد ) – پلاک 56 – واحد
شماره تماس 02122883727

6. دکتر داریوش دائر

(متخصص بیماریهای پوست – فوق تخصص درماتولوژی)

دکتر داریوش دائر

بیوگرافی:

دکتر داریوش دائر پس از تکمیل دوره پزشکی عمومی، تحصیلات دوره تخصصی را در رشته بیماری‌های پوست و مو به پایان رساند و پس از کسب بورسیه انجمن متخصصان پوست امریکا در سال2007 ، به کشور بازگشت و به درمان بیماران و فعالیت‌های علمی و عملی پرداخت.

تشخیص و درمان بیماری‌های پوست و مو، درمان‌های لیزری بیماری‌های پوست و مو، فعالیت‌های مرتبط با زیبایی از قبیل میکرودرم ابریژن، تزریق ژل، تزریق بوتاکس، تزریق چربی اتولوگ‌، مزو‌تراپی و روش جدید prp‌و جراحی‌های گوناگون پوستی و زیبایی جزء حوزه‌های موردعلاقه دکتر دائر میباشد.

از‌سوی دیگر به‌دلیل گرایش به سوی بیماری‌های مو از فعالان و پژوهشگران این موضوع بوده و پس از کسب تجربه و درمان موارد متعددی از بیماران مبتلا به طاسی سر با روش‌های FIT‌و FUT ‌و ترکیبی از روش جدید و پیشرفته پیوند مو که به اختصار تحت عنوان SAFER (Suction Assisted Follicular Extraction and Reimplantation) شناخته می‌شود را برای نخستین‌بار در کشور بنیانگذاری کرد و در خدمت بیماران قرار داد.

آدرس مطب یوسف آباد -کوچه23- جنب پارک شفق – بیمارستان محب کوثر – آسانسور شماره 5 – طبقه 7 -واحد 706
شماره تماس 02188557430

7. دکتر محمد علی نیلفروش زاده

(متخصص بیماریهای پوست – فوق تخصص درماتولوژی)

دکتر محمد علی نیلفروش زاده

بیوگرافی:

دکتر محمد علي نيلفروش زاده تحصيلات خود را در مقطع پزشکي عمومي در سال 1369 ( 1990 ميلادي ) به پايان رساند و در سال 1373 ( 1994 ميلادي ) موفق به اخذ بورد تخصصي پوست و مو شد سپس موفق به اخذ بورد جراحي پوست و پيوند مو از کانادا شد .
در سال 1379 ( 2000 ميلادي ) در انگلستان فلوشيپ جراحي پلاستيک پوست ، ليزر و پيوند مو را به اتمام رساند . او تجربيات خود را در تورنتو کانادا در سال 1380 ( 2001 ميلادي ) و در لندن در سال 1381 ( 2002 ميلادي ) ارتقاء داد .
دکتر نيلفروش زاده جراحي پيوند مو را با روش استاندارد پانج از سال 1374 ( 1995 ميلادي ) آغاز نمود سپس به روش ميني ميکروگرافت در جراحي پيوند مو روي آورد و نهايتاً طي 6سال اخير فقط از روش ميکروگرافت و واحد فوليکولار در جلسه هاي بزرگ پيوند مو استفاده نموده است.

آدرس مطب تهران، خیابان نلسون ماندلا، تقاطع میرداماد، نبش کوچه عمدی، پلاک ۶۷
شماره تماس 02188794001

8. دکتر شیدا شمس دواجی

(متخصص بیماریهای پوست – فوق تخصص درماتولوژی)

متخصص درماتولوژی

بیوگرافی:

پروفسور شیدا شمس در سال ۱۳۱۹ در شهر تهران متولد شد. ایشان تحصیلات ابتدایی و چند سال دبیرستان را در پاریس فرانسه بود و سپس در دبیرستان ایران در تهران و در سال ۱۳۳۸ موفق به اخذ مدرک دیپلم گردید.تحصیلات دانشگاهی خود را در سال ۱۹۶۰ در رشته پزشکی دانشکده پزشکی پاریس دانشگاه فرانسه آغاز نمود.
در سال ۱۹۶۵ در کنکور اکسترنای بیمارستانهای پاریس موفق شد و در بیمارستانهای زیر مشعول بکار شد.بیمارستان Cochin بخش دکتر Kern، بیمارستان Salpetriere، بخش پروفسور Sicard، در بیمارستانPaul-Brousse بخش دکتر Bouthier، بیمارستان Beaujon بخش دکتر Guilaine، بیمارستان Saint Louis بخشهای پروفسورBolger،پروفسور Degos، پروفسور de Graciancky، پروفسور Duperat، بیمارستان Rothschild دکتر Grupper.
از سال ۱۹۷۰ تا۱۹۷۲رئیس درمانگاه درماتولژی بیمارستان Boucicaut در پاریس بود.

آدرس مطب خيابان فرشته – خيابان بيدار – گرد شرقی پلاک 23
شماره تماس 02122011616

9. دکتر حسن صیرفی

(متخصص بیماریهای پوست – فوق تخصص درماتولوژی)

دکتر حسن صیرفی

 

آدرس مطب تهران، ملاصدرا، بین خیابان شیخ بهایی و بزرگراه چمران، ساختمان گلستان، واحد 5B، ط. اول، ک.پ : 1435916441
شماره تماس 02188036568

10. دکتر محمد گلشنی

(متخصص بیماریهای پوست – فوق تخصص درماتولوژی)

فوق تخصص درماتولوژی

بیوگرافی:

دکتر محمد گلشنی دبیر انجمن متخصصین پوست ایران در تاریخ 1340/3/25 در خانواده ای اصالتاً بیرجندی متولد شد. در سال 1358 وارد دانشکده پزشکی دانشگاه تهران شده و در سال 1367 دوره پزشکی عمومی را به پایان رسانده است. در سال 1370 وارد دوره دستیاری پوست دانشگاه تهران شده و در سال 1374 با مدرک دانشنامه تخصصی (بورد) فارغ التحصیل شده است.

– دبیر انجمن متخصصین پوست ایران از سال 1387 تا 1391 (4 سال)
– دبیر انجمن متخصصین پوست ایران از سال 1394 تاکنون
– عضو هیات مدیره انجمن متخصصین پوست ایران از سال 1387 تاکنون
– مسئول فنی “کلینیک پوست و لیزر مهرگان” از سال 1379 تا سال 1391 (12 سال)
– دبیر اجرایی “کنگره سراسری متخصصین پوست ایران” از سال 1388 تاکنون
– دبیر برگزاری جشن دانش آموختگان تخصص پوست از سال 1389 تاکنون

آدرس مطب خیابان وحید دستگردی (ظفر) بین بزرگراه مدرس جنوب و خیابان نلسون ماندلا (جردن) پلاک ۲۴۳ طبقه اول
شماره تماس 02188787070

فوق تخصص درماتولوژی

پوست یکی از شگفت انگیزترین اندام‌های بدن است که به عنوان اولین خط دفاعی در برابر بیماری‌ها و آسیب‌های بیرونی شناخته می‌شود. این قسمت از بدن به صورت یک پوشش از سایر اندام‌ها محافظت کرده و می‌تواند دمای بدن را تنظیم کند. علاوه بر این سلامت درونی بدن را به صورت پیام‌هایی در ظاهر خود نشان می‌دهد. دکتر فوق تخصص پوست، جراحان و پزشکانی هستند که با مهارت و تجربه منحصر به فردی که دارند موجب می‌شوند تا بهترین مراقبت و درمان ، برای این اندام بدن ارائه شود.

متخصص پوست کیست؟

درماتولوژی از کلمه درم یا درمیس یونانی برداشت شده است که به معنای پوست است. با توجه به اینکه پوست یکی از حوزه‌های تخصصی پزشکی است که بر روی شرایط تأثیر‌گذار بر پوست تمرکز دارد، علاوه بر آن شامل شرایط تأثیر‌گذار بر روی ناخن‌ها، مو‌ها، بینی، دهان و پوشش ظریف پلک نیز می‌شود.

آموزش های لازم دکتر فوق تخصص پوست و مو

یک فوق تخصص پوست و مو، پزشکی است که به تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف پوست، مو، ناخن، سرطان پوست و غشای مخاطی پرداخته و شیوه درمان مناسب را تجویز خواهد کرد. از آنجایی که پوست بزرگ‌ترین اندام بدن است، کارایی‌های متفاوتی را بر عهده دارد.

پوست شامل بخش‌های مختلفی از جمله موارد زیر است:

  • غدد عرق
  • فولیکول های مو
  • منافذ
  • عروق خونی
  • پایانه‌های عصبی

محافظت فرد در برابر سرما و گرما، میکروب‌ها و مواد خطرناک از جمله وظایف فوق تخصص پوست است. علاوه بر این به عنوان یک معیار مهم برای سلامت فرد به کار برده می‌شود. تغییر رنگ یا احساس در پوست یکی از علائم وجود مشکل یا بیماری در بدن به حساب می‌آید. مراقبت از پوست و سلامتی آن دارای اهمیت ویژه‌ای است.

فوق تخصص پوست وظیفه مراقبت از افراد در هر رده سنی از جمله کودکان تازه متولد شده تا بزرگسالان را بر عهده دارد. این پزشکان می‌توانند به افراد بسیاری که دارای مشکلات پوستی مانند اگزما، پسوریازیس، آکنه، آلوپسی، عفونت‌های پوستی و سرطان پوست کمک کرده و درمان مناسب را اجرا کنند.

دکتر فوق تخصص پوست می‌تواند مشکلات پوستی را با کمک تکنیک‌های مختلف از جمله جراحی و یا روش‌های زیبایی برطرف و درمان کنند. برخی از آن‌ها با استفاده از عمل جراحی به درمان سرطان‌های پوست می‌پردازند. این کار را می‌توانند در کلینیک فوق تخصصی بیماری‌های پوستی انجام دهند.

فوق تخصص پوست و مو چه کاری انجام می‌دهد؟

دکتر فوق تخصص پوست با بررسی علائم فیزیکی مراجعه‌کننده و یا با استفاده از آزمایش‌های رایج به تشخیص بیماری‌های پوستی پرداخته و بسته به عوامل متعددی مانند سن، جنسیت، نوع بیماری و… شیوه درمانی مناسب را انتخاب و اجرا می‌کند. علاوه بر این علائم و نشانه‌هایی را که بر روی پوست ظاهر می‌شوند را مشاهده کرده و با کمک آن‌ها می‌تواند مشکلات داخلی بدن مانند بیماری یا نارسایی اندام را شناسایی کند.

شایع‌ترین شرایط قابل درمان توسط فوق تخصص پوست

در حالت کلی فوق تخصص پوست و مو دارای سه وظیفه است:

۱. پزشکی

در این مورد، متخصص پوست تشخیص بیماری و نوع درمان آن را بر اساس شرایطی که می‌تواند بر روی پوست تأثیر بگذارند، انجام می‌دهد. بیماری‌هایی مانند آکنه، پسوریازیس، آکنه و… مواردی هستند که تأثیر به سزایی بر روی پوست خواهند گذاشت. علاوه بر این با شناسایی علائمی می‌تواند بیماری را تشخیص دهد. خارش پوست و خشکی از نشانه‌های بیماری کلیوی است که خود را در پوست نشان می‌دهند.

۲. جراحی

انجام برخی از جراحی‌های کوچک مانند برداشتن خال، زگیل یا برطرف کردن بیوپسی پوست از دیگر وظایف دکتر فوق تخصص پوست و مو است. جراحی‌های گسترده‌تر نیز مانند رسیدگی به سرطان پوست و برداشتن کیست‌های خوش خیم توسط متخصص پوست انجام خواهد شد.

۳. زیبایی

استفاده از روش‌های زیبایی در درمان برخی بیماری‌های پوستی مانند ریزش مو، لکه‌های تیره، چین و چروک و… از دیگر وظایف فوق تخصص پوست و مو است. برخی از این افراد برای انجام عمل‌های زیبایی آموزش‌های لازم را دیده‌اند. لیزر درمانی، تزریق بوتاکس و پر‌کننده‌ها، استفاده از لایه بردار‌های شیمیایی، لیزر مو‌های زائد از این دست موارد است.

با توجه به موقعیت جغرافیایی استان تهران و گستردگی آن، ممکن است فرد را برای مراجعه به بهترین فوق تخصص پوست در تهران دچار چالش کند. دکتر فوق تخصص پوست خوب می‌داند که در برخی موارد یک بیماری پوستی می‌تواند نشانه‌ای از یک مشکل اساسی داخلی و سلامتی فرد باشد. علائم دیابت، بیماری قلبی و… از جمله مواردی هستند که می‌توانند خود را در پوست نشان دهند.

فوق تخصص پوست و مو می‌داند که یک بیماری پوستی می‌تواند بر استراحت و خواب فرد، بروز افسردگی، کاهش بهره وری و کارایی فرد و هم چنین کاهش اعتماد به نفس تأثیر به سزایی داشته باشد. اگزما، ریزش مو، آکنه همراه با ایجاد اسکار و جای زخم و بسیاری از مشکلات پوستی، مواردی هستند که موجب کاهش کیفیت زندگی فرد خواهند شد.

پس از تشخیص بیماری، دکتر فوق تخصص پوست تلاش خود را می‌کند تا با کمک دارو‌های مختلف، روش‌های درمانی مانند جراحی، لیزر یا نور درمانی و… مشکلات پوستی فرد را درمان کند.

متخصصان پوست چه بیماری‌هایی را درمان می‌کنند؟

با توجه به آموزش‌های دریافت شده از جانب متخصصان پوست و مو، می‌توانند هزاران بیماری مربوط به پوست، مو و ناخن را برطرف کنند. برخی از شایع‌ترین شرایط قابل درمان توسط فوق تخصص پوست عبارتند از:

  • آکنه

شدت آکنه‌های تولید شده در قسمت‌های مختلف بدن را می‌توان با تشخیص فوق تخصص پوست با کمک شیوه‌هایی مانند استفاده از دارو، لیزر، لایه بردار‌های شیمیایی و… درمان کرد.

  • سرطان پوست

با توجه به اینکه سرطان پوست در نواحی مختلفی از بدن بروز می‌کند، دکتر فوق تخصص پوست با معاینه بصری و بررسی شرایط فیزیکی، مراجعه‌کننده را تحت نظر قرار داده و با کمک تکنیک‌های نوین به حذف سلول‌های سرطانی می‌پردازد.

  • درماتیت

انواع متفاوتی از بیماری‌های پوستی مانند التهاب و تحریک آن را درماتیت می‌گویند. اگزما، واکنش‌های آلرژیک و… از موارد درماتیت هستند. انواع عفونت‌های پوستی در اثر وارد شدن باکتری‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها و انگل‌ها به پوست تشکیل می‌شوند. فوق تخصص پوست با استفاده از دانش و تجربه خود، علت عفونت را شناسایی و بهترین درمان را تجویز می‌کند.

  • ریزش مو

این عارضه می‌تواند علل متفاوتی مانند ارثی و ژنتیکی بودن داشته باشد. استرس، تغییرات هورمونی و بیماری می‌توانند بر میزان و شدن ریزش مو تأثیر داشته باشند.

  • ناخن‌ها

بروز لکه‌های سفید و تیره بر روی سطح ناخن، تغییر رنگ و یا جدا شدن ناخن از عمده‌ترین مشکلات ناخن‌ها به حساب می‌آید که توسط فوق تخصص پوست و مو درمان می‌شوند.

دکتر فوق تخصص پوست و مو چه آموزش‌هایی دیده است؟

برای آنکه یک پزشک بتواند به عنوان فوق تخصص پوست و مو فعالیت کند، لازم است تا آموزش‌های لازم در این زمینه را دیده باشد.

  • سپری کردن دوره دانشکده پزشکی
  • گذراندن یک سال کارآموزی در زمینه آموزش پوست و سایر رشته‌ها
  • طی کردن سه سال رزیدنتی
  • گذراندن حداقل چهار سال آموزش تخصصی پوست

بخشی از متخصصان پوست و مو، آموزش‌های خود را در خارج از کشور به پایان می‌رسانند. آن‌ها می‌توان با آموزش‌های بیشتر، شیوه‌های درمانی نوین و مدرن را فرا گرفته و آن را در کشور اجرا کنند. موقعیت جغرافیایی تهران موجب شده تا بهترین فوق تخصص پوست و مو در تهران را با توجه به مدرک تحصیلی او علاوه بر سوابق و مهارت، انتخاب کرد.

برخی از این پزشکان می‌توانند به عنوان متخصص پوست و مو استاد دانشگاه تهران، آموزش‌های لازم را در اختیار دانشجویان و متخصصان آینده قرار دهند.

شیوه‌های درمان فوق تخصص پوست و مو

با توجه به اینکه تعداد بسیاری بیماری‌های پوستی وجود دارد، طیف گسترده‌ای از روش‌های درمانی نیز برای از بین بردن و درمان آن‌ها نی زوجود دارد. برخی از این اقدامات درمانی شامل موارد زیر می‌شوند:

۱. بیوپسی

فوق تخصص پوست با استفاده از شیوه‌های بیوپسی، سرطان پوست و مشکلات آن را تشخیص و درمان خواهد کرد.

۲. لیزر درمانی

بیشترین کاربرد لیزر درمانی توسط فوق تخصص پوست و مو، از بین بردن مشکلاتی از قبیل زگیل، خال، خالکوبی، بافت اسکار آکنه، لک‌های پوستی، چین و چروک و مو‌های زائد در نواحی مختلف بدن است.

۳. جراحی

در این شیوه درمانی، دکتر پوست با ایجاد برش‌های مختلف در اندازه‌های گوناگون به برداشتن ضایعات گوناگونی مانند خال‌ها و برچسب‌های پوستی می‌پردازد. این روش معمولاً با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

۴. اسکلروتراپی

درمان رگ‌های عنکبوتی و واریس با کمک تزریق مواد شیمیایی به رگ‌های آسیب دیده انجام می‌شود. این کار تأثیر به سزایی در ظاهر رگ‌ها خواهد داشت.

۵. جراحی موهس

سرطان پوست از جمله مشکلاتی است که موجب می‌شود فرد برای درمان به متخصص پوست مراجعه کند. در این تکنیک، لایه‌های نازکی از بافت اطراف تومور برداشته می‌شود. در هر بار برداشتن این تومور‌های سرطانی، پزشک پوست را مورد مطالعه و بررسی قرار می‌دهد. در صورتی که دیگر سلول سرطانی در نمونه‌برداری‌ها پیدا نشد، برداشتن بافت نیز متوقف خواهد شد.

۶. جراحی الکتریکی

این روش با بریدن و تخریب بافت به کمک جریان الکتریکی با فرکانس بالا انجام می‌شود.

۷. تزریق زیبایی

استفاده از انواع مواد تزریقی مانند پرکننده‌ها، فیلر‌ها و بوتاکس در مدت این چند سال موجب شد تا تعداد بسیاری از پزشکان حوزه پوست و مو به این تخصص روی آورند. مواد تزریقی به پوست باعث از بین رفتن پین و چروک شده و به افتادگی پوست، جوانسازی و کاهش علائم بیماری کمک می‌کند.

شیوه‌های درمان فوق تخصص پوست و مو

شیوه‌های درمانی متنوعی متناسب با آخرین تکنولوژی و فناوری روز دنیا وجود دارند که دکتر فوق تخصص پوست با به کار بردن آن‌ها می‌تواند مشکلات پوستی را درمان کند.

مراکز درمان پوست و زیبایی متعددی در سطح تهران وجود دارند. کلینیک فوق تخصصی بیماری‌های پوستی خوب با بهره‌مندی از بهترین فوق تخصص پوست تهران و بهترین فوق تخصص مو در تهران می‌تواند با حداکثر میزان رضایت مراجعین خود به درمان بیماری‌های پوستی بپردازد. علاوه بر این استفاده از دستگاه‌های پیشرفته، محیط کاملاً بهداشتی و ارائه خدمات ویژه از دیگر مزایای بهترین مرکز درمانی است.

تفاوت بین متخصص پوست و متخصص زیبایی

 

متخصص زیبایی در دسته پزشکان قرار نمی‌گیرند. آن‌ها امکان تشخیص اختلالات پوستی را نداشته و نمی‌توانند دارو تجویز کنند. زیبایی‌شناسان می‌توانند تأثیر مثبتی بر روی ظاهر پوست داشته باشند. برخی از تکنیک‌های آن‌ها عبارتند از:

  • لایه‌برداری پوست
  • استفاده از شیوه‌های درمان آکنه
  • انجام اپیلاسیون
  • ارائه محصولات معتبر بهداشتی مراقبت از پوست
  • برنزه کردن پوست

کلام آخر

فوق تخصص پوست و مو، از جمله پزشکانی هستند که در زمینه‌های پوست، مو و ناخن از تخصص، دانش و آگاهی کافی برخوردار هستند. علاوه بر این توانایی شناسایی و درمان اختلالات زیبایی مانند ریزش مو، جای زخم، مو‌های زائد و… را نیز دارند. دکتر فوق تخصص پوست پس از معاینه و ارزیابی مراجعه‌کننده، تجویز آزمایش و مشاهده نتایج آن می‌تواند نوع بیماری را تشخیص داده و درمان مناسب آن را از بین تکنیک‌های متعدد انتخاب و اجرا کند.

منابع مطالعه بیشتر:

https://www.dermcoll.edu.au/community/whats-a-dermatologist/

https://my.clevelandclinic.org/health/articles/12165-dermatologists-skin-care-doctors

در doctorpage بیابید: پزشکان (فوق تخصص های درماتولوژی)

 

  *دکترپیج همراه همیشگی شما، در لحظه های سخت انتخاب *

 

پزشکان برتر

محمد حمید کرباسیان


سفارش طراحی سایت پزشکی و تخصصی در سایت زیر:

  DrMohandes.com

دکتر پیج همراه همیشگی شما در لحظه های سخت انتخاب

محل تبلیغ شما

مقالات مرتبط

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین فوق تخصص بیماری های پوستی در تهران»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا