کمپ ترک اعتیاد آوای میعاد رهایی

کلینیک ها

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

پاسداران - کوهستان پنجم - پلاک 1

حسن این مرکز با داشتن مجوز فعالیت از سازمان بهزیستی منطقه شمیرانات با داشتن افراد کارآمد و متخصصان مجرب در زمینه درمان اعتیاد (روان شناس،مددیار،مددکار،پزشک عمومی و روان پزشک)و با تجربه یک دهه سعی دارد تا در حوزه پیشگیری ،درمان،خدمات و پیگیری های پس از ترخیص و با حمایت های اجتماعی در جهت رفع ومعضل اعتیاد قدم بردارد مرکز ترک اعتیاد آوای میعاد رهایی سعی دارد تا با علم ،تجربه،تلاش و دعای خیر مردم عزیز درمان متفاوت و موفق ارائه نماید
پنج باور اشتباه در مورد سوء مصرف مواد و اعتیاد به آن
باور یک: ترک مصرف بستگی به قدرت اراده ی شما دارد. زمانی که واقعا اراده کنید می توانید مصرف مواد مخدر را کنار بگذارید.

حقیقت: مصرف طولانی مدت مواد مخدر تغییراتی را در مغز ایجاد می کند که نیازی مبرم و شدید برای مصرف را در پی دارد. این تغییرات به وجود آمده در مغز ترک مصرف را برای فرد بسیار دشوار می سازد.

باور دو: اعتیاد یک نوع بیماری است و برای درمان آن راهی وجود ندارد.

حقیقت: بسیاری از متخصصین بر این باورند که اعتیاد بیماری است که تاثیرات مخربی بر مغز دارد اما این بدین معنی نیست که همه مصرف کنندگان آن یک قربانی بی کمک هستند. تغییرات مغزی وابسته به مصرف را می توان توسط تراپی، مدیتیشن و تمرینات دیگر به حالت عادی بازگرداند.

باور سه: شما نمی توانید یک شخص را وادار به ترک کنید. آنها خود باید خواستار ترک مصرف مواد باشند.

حقیقت: درمان موفق نیازی به خواستن داوطلبانه ندارد. افرادی که توسط خانواده دوستان و یا جامعه به ترک مواد سوق داده شده اند تفاوتی با افرادی که به صورت داوطلبانه به درمان می پردازند، ندارند. اغلب معتاد ها هنگامی که ذهنشان باز است و عاری از مواد هستند تصمیم به ترک دارند.

باور پنج: درمان پیشین موفقیت آمیز نبوده است بنابراین تلاش دیگر بی فایده است.

حقیقت: رهایی از مواد مخدر یک پروسه ی طولانی مدت است که اغلب با عقب نشینی هایی همراه است. ای برگشت ها به معنی شکست پروسه نیست، بلکه تنها نشانه ای برای بازگشت به مسیر و بهبود پروسه ی رهایی است.

 

پزشکان مرتبط

کمپ ترک اعتیاد سرود تولد تهران

کلینیک ها

مرکز ترک اعتیاد بانوان نیاوران (خانه سلامت باران)

کلینیک ها

کمپ ترک اعتیاد

کلینیک ها

کمپ ترک اعتیاد فرمانیه

کلینیک ها

کمپ ترک اعتیاد آجودانیه

کلینیک ها

مرکز ترک اعتیاد جمشیدیه

کلینیک ها

کمپ فرامرزی

کلینیک ها

کلینیک آکسون

کلینیک ها
پیمایش به بالا