کلینیک آلرژی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران
کلینیک ها

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

خیابان انقلاب ، خیابان ابوریحان ، تقاطع شهید وحید نظری ، پلاک 66 ، طبقه اول

کلینیک آلرژی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

آخرین بروزرسانی: 3 بهمن , 1401

آلرژي يكي از بيماريهاي شايع است كه كيفيت زندگي افراد را تحت تأثير خود قرار مي‌دهد. با افزايش مدرنيته و صنعتي شدن و نيز عدم كنترل مناسب آلاينده‌هاي صنعتي و غيرصنعتي شيوع و بروز اين بيماريها رو به افزايش است. با توجه به مزمن بودن بيماريهاي آلرژيك بار اين بيماريها قابل توجه خواهد بود. بر اين اساس آگاهي بخشي به بيماران، پيشگيري و در نهايت درمان بيماريهاي آلرژيك در كشور ما خصوصاً كلان‌شهرها بسيار مهم مي‌نمايد.

رويكرد علمي به بيماران و درمان صحيح و مطابق با انديكاسيون‌هاي مندرج در رفرانس‌هاي معتبر آلرژي و پرهيز از درمان‌هاي تجاري مي‌تواند موجبات بهبود و ارتقای كيفيت زندگي بيماران و افراد در معرض آن را فراهم آورد. با توجه به موارد فوق جهاد دانشگاهي علوم پزشكي تهران با همكاري جمعي از اساتيد محترم مركز تحقيقات ايمونولوژي، آسم و آلرژي دانشگاه علوم پزشكي تهران اقدام به تأسيس كلينيك فوق‌تخصصي آلرژي نموده است. در اين كلينيك پزشكان فوق‌تخصص ايمونولوژي، آسم و آلرژي بيماران مبتلا به آسم، رينيت آلرژيك، سرفه مزمن، آلرژي غذايي و دارويي، گزش حشرات و آنافيلاكسي، كهير و آنژيوادما و … را ويزيت نموده و كليه تستهاي تشخيصي اعم از اسپيرومتري، تست پوستي و … را در محل كلينيك به انجام مي‌رسانند و در صورت نياز ايمونوتراپي براي بيماران انجام خواهد شد.

کلینیک خدمات تخصصی و فوق تخصصی ایمونولوژی، آسم و آلرژی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، مرکزی است که به منظور ارائه خدمات آموزشی به بیماران و خانواده ها، خدمات مشاوره ای، ارائه روش های پیشگیری و خدمات تشخیصی و سپس درمانی (فارماکوتراپی و ایمونوتراپی) به بیماران آلرژیک و کمبود ایمنی بر اساس معیارهای علمی جهان ایجاد شده است و کمک به بیماران آلرژیک برای زندگی بهتر شعار این کلینیک است.

رشته آلرژی و ایمونولوژی بالینی یک رشته فوق تخصصی است و کسی که در این رشته فعالیت می کند متخصص کودکان، متخصص داخلی و فوق تخصص آلرژی است که به کل بیماری های آلرژی احاطه دارد و در این کلینیک تمامی خدمات توسط پزشکان فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی انجام می شود.

این کلینیک تمامی معاینات بالینی توسط پزشک فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی برای تشخیص و درمان و انجام تست پوستی، تنفسی و ایمونوتراپی را تحت پوشش قرار می دهد.

پزشکان مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

پیمایش به بالا