کلینیک آلرژی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

کلینیک ها

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

خیابان انقلاب ، خیابان ابوریحان ، تقاطع شهید وحید نظری ، پلاک 66 ، طبقه اول

آلرژي يكي از بيماريهاي شايع است كه كيفيت زندگي افراد را تحت تأثير خود قرار مي‌دهد. با افزايش مدرنيته و صنعتي شدن و نيز عدم كنترل مناسب آلاينده‌هاي صنعتي و غيرصنعتي شيوع و بروز اين بيماريها رو به افزايش است. با توجه به مزمن بودن بيماريهاي آلرژيك بار اين بيماريها قابل توجه خواهد بود. بر اين اساس آگاهي بخشي به بيماران، پيشگيري و در نهايت درمان بيماريهاي آلرژيك در كشور ما خصوصاً كلان‌شهرها بسيار مهم مي‌نمايد.

رويكرد علمي به بيماران و درمان صحيح و مطابق با انديكاسيون‌هاي مندرج در رفرانس‌هاي معتبر آلرژي و پرهيز از درمان‌هاي تجاري مي‌تواند موجبات بهبود و ارتقای كيفيت زندگي بيماران و افراد در معرض آن را فراهم آورد. با توجه به موارد فوق جهاد دانشگاهي علوم پزشكي تهران با همكاري جمعي از اساتيد محترم مركز تحقيقات ايمونولوژي، آسم و آلرژي دانشگاه علوم پزشكي تهران اقدام به تأسيس كلينيك فوق‌تخصصي آلرژي نموده است. در اين كلينيك پزشكان فوق‌تخصص ايمونولوژي، آسم و آلرژي بيماران مبتلا به آسم، رينيت آلرژيك، سرفه مزمن، آلرژي غذايي و دارويي، گزش حشرات و آنافيلاكسي، كهير و آنژيوادما و … را ويزيت نموده و كليه تستهاي تشخيصي اعم از اسپيرومتري، تست پوستي و … را در محل كلينيك به انجام مي‌رسانند و در صورت نياز ايمونوتراپي براي بيماران انجام خواهد شد.

کلینیک خدمات تخصصی و فوق تخصصی ایمونولوژی، آسم و آلرژی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، مرکزی است که به منظور ارائه خدمات آموزشی به بیماران و خانواده ها، خدمات مشاوره ای، ارائه روش های پیشگیری و خدمات تشخیصی و سپس درمانی (فارماکوتراپی و ایمونوتراپی) به بیماران آلرژیک و کمبود ایمنی بر اساس معیارهای علمی جهان ایجاد شده است و کمک به بیماران آلرژیک برای زندگی بهتر شعار این کلینیک است.

رشته آلرژی و ایمونولوژی بالینی یک رشته فوق تخصصی است و کسی که در این رشته فعالیت می کند متخصص کودکان، متخصص داخلی و فوق تخصص آلرژی است که به کل بیماری های آلرژی احاطه دارد و در این کلینیک تمامی خدمات توسط پزشکان فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی انجام می شود.

این کلینیک تمامی معاینات بالینی توسط پزشک فوق تخصص ایمونولوژی و آلرژی برای تشخیص و درمان و انجام تست پوستی، تنفسی و ایمونوتراپی را تحت پوشش قرار می دهد.

پزشکان مرتبط

کلینیک آلرژی ونک

کلینیک ها

کلينیک آلرژی خورشید

کلینیک ها

کلینیک آلرژی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

کلینیک ها

کلینیک آلرژی تهران

کلینیک ها
پیمایش به بالا