آرش شرافت وزیری

متخصص ارتوپدی و تروماتولوژی

شماره های تماس

آدرس

تهران، سعادت آباد، بلوار سرو غربی، بین پاک نژاد و میدان کتاب، جنب تالار سرو، پ. 76، ط. دوم، واحد 9

دکتر آرش شرافت وزیری متولد ١۳٥۶تحصيلات متوسطه خود را در دبیرستان البرز به پایان رسانده و بعد از گذراندن دوره طب عمومی از دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران و اخذ مدرک دکتری با رتبه بالا در رشته جراحی استخوان و مفاصل دانشگاه تهران پذیرفته شد و در سال ١۳٨٨موفق به کسب درجه بورد جراحی استخوان و مفاصل از دانشگاه علوم پزشکی تهران گردید .
دکتر شرافت وزیری سالها در زمینه درمان و باز توانی ورزشکاران حرفه ای فعالیت داشته و از سال١۳٨٨تا کنون دوره های متعدد در زمینه آسیبهای ورزشی و آرتروسکوپی و تعویض مفصل زانو را نزد اساتید برجسته این رشته گذرانده و علاوه بر اخذ مدرک فوق تخصص جراحی زانو از دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۵،موفق به اخذ سه مدرک فلوشیپ فوق تخصصی در زمینه تعویض مفصل زانو از کشور آلمان و اتریش نیز شده است.

ایشان عضو انجمن جهانی آسیبهای ورزشی ٬آرتروسکوپی و جراحی زانو بوده و علاوه بر اسیبهای ورزشی و درمان ورزشکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی ایران به درمان شکستگیها ، اصلاح انحرافات اندام تحتانی و تعویض مفصل زانو در کلینیکهای خود نیز مشغول میباشد.

دکتر شرافت وزیری علاوه بر درجات علمی دارای سوابق درخشان ورزشی نیز می باشد.

وی سالها در عصویت تیم ملی شنای ایران بوده و عناوین متعدد قهرمانی کسب نموده و به علاوه موفق به کسب مدرک بین المللی مربیگری شنا نیز شده است و در حال حاضر به عنوان مشاور ارشد پزشکی و عضو کمیته پزشکی و دوپینگ کنفدراسیون شنای آسیا و ریاست کمیته پزشکی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو ایران مشغول به کار می باشد.

دکتر شرافت وزیری از سال ١۳٧٧تا کنون به امر مربیگری بدنسازی ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی نیز مشغول می باشد.
راههای درمانی متعددی برای آرتروز زانو وجود دارد که بر حسب سن بیمار و شدت آرتروز از درمانهای دارویی تا درمانهای جراحی متغییر میباشد.

در مواردیکه آرتروز زانو به حدی شدید شده است که دیگر نمیتوان درد ناشی از آن را بوسیله دارو تسکین داد درمانهای جراحی لازم میباشند که مهمترین آنها تعویض کامل مفصل زانو میباشد.

جراحی تعویض مفصل زانو یکی از پیشرفته ترین درمانهایی است که در حال حاضر برای موارد شدید آرتروز زانو انجام میشود . این جراحی از میزان موفقیت بالایی برخوردار است به شرطی که از پروتز های استاندارد روز دنیا استفاده شده ، جراح ماهر و اگاه به این جراحی خاص آن را صورت دهد و بیمار دوره بازتوانی مناسبی داشته باشد

پزشکان مرتبط

مرتضی رجایی

متخصص ارتوپدی و تروماتولوژی

مهرداد درویش

متخصص ارتوپدی و تروماتولوژی

حسین سامی

متخصص ارتوپدی و تروماتولوژی

آرش شرافت وزیری

متخصص ارتوپدی و تروماتولوژی

علی جهانسوز

متخصص ارتوپدی و تروماتولوژی
پیمایش به بالا