کلینیک فیزیوتراپی دایان

پاراکلینیک ها

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

تهران، خیابان شریعتی، خیابان دولت سه راه نشاط، نبش کوچه تراب، پلاک 354، طبقه اول واحد 1

کلینیک فیزیوتراپی دایان با بهره گیری از مجرب ترین فیزیوتراپیست ها و کارمندان و الگوگیری از مدرن ترین متدهای روز و با استفاده از مجهزترین و به روزترین دستگاه های روز دنیا با در نظر داشتن اهمیت درمان فردی سعی خواهد کرد تا سلامت شما را با موفقیت و هر چه سریعتر بازگردانی کند.

کلینیک فیزیوتراپی ما در شمال تهران و در خیابان دولت واقع شده است و تمامی خدمات فیزیوتراپی را ارائه می کند.

یکی از مهمترین خدمات متمایز کلینیک فیزیوتراپی دایان فیزیوتراپی در منزل است که در صورت عدم توانایی شما در کلینیک کلیه خدمات در محل و منزل شما صورت می پذیرد.
در زیر به ۵ نکته بسیار مفید برای انتخاب یک کلینیک فیزیوتراپی اشاره خواهیم کرد تا شما بتوانید بهتر کلینیک فیزیوتراپی محلی مد نظر خود را انتخاب کنید:
زمان کاری انعطاف پذیر و مناسب
اولین مرحله و اولین نکته در فیزیوتراپی اهمیت به بیماران است و نشانه مهم اهمیت به بیماران ارائه زمان کاری انعطاف پذیر است تا بیماران بتوانند به راحتی زمان مد نظر خود را بسته به زمان خودشان تنظیم کرده و برای پذیرش و درمان برای دریافت نوبت اقدام کنند.

کلینیک فیزیوتراپی دایان با ارائه زمان کاری منعطف در خدمت بیماران است ساعات کاری ما هر روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱ بعد ظهر و از ساعت ۳ بعد ظهر تا ساعت ۹ شب خواهد بود.
۲- ارائه درمان در اتاق های اختصاصی با رعایت کامل حریم خصوصی
در فرآیند درمان به خصوص در فیزیوتراپی حریم خصوصی نقش بسیار مهمی در آرامش بیمار و آسودگی بیماران در بیان مشکلاتشان ایفا میکند، ممکن است در بسیار از بیمارستان هایی که تا به حال به آن ها مراجعه کرده باشید این مسئله برای شما آزار دهنده بوده است.

چرا چندین بیمار می بایست به طور همزمان در یک اتاق توسط پزشک معاینه شوند؟

یکی از خصوصیات کلینیک فیزیوتراپی خوب، درارائه اتاقک های خصوصی برای هر بیمار جهت درمان و انجام تمرینات ورزشی و رعایت حریم خصوصی بیماران خلاصه می شود.

با این روش علاوه بر اینکه بیمار احساس راحتی خاطر می کند، توانایی بیان مشکلات مختلف و دریافت مشورت از فیزیوتراپیست را بدون اینکه توسط شخص دیگری شنیده شود را خواهد داشت.

در حالی که در بسیاری از کلینیک های فیزیوتراپی اتاقک های اختصاصی وجود ندارد کلینیک فیزیوتراپی برای رفاه بیماران و مراجعین جهت درمان مناسب و حرفه ای از اتاقک های اختصاصی استفاده می کند.
۳- صورت حساب عادلانه
با توجه به شرایط بیمه ای و تعدد ارگان مختلف در ارائه خدمات بیمه های درمانی بعضی از این شرکت های بیمه ای هزینه دوره درمانی و جلسه ای فیزیوتراپی را پس از اتمام فرآیند درمانی پرداخت می کنند.

خدمات و صورت حساب عادلانه و اخلاقی یکی دیگر از مواردی است که یک کلینیک فیزیوتراپی خوب با مدیریت صحیح ارائه می دهد. چرا که در بعضی از مواقع فیزیوتراپیست ها با توجه به اینکه هزینه فیزیوتراپی را شرکت بیمه ای پرداخت می کند ممکن است خدمات با کیفیت پایین تری ارائه کرده و یا هزینه خدماتی را نسبتا بالاتر در نظر بگیرند.

کلینیک فیزیوتراپی دایان رعایت اصول اخلاقی در ارائه خدمات فیزیوتراپی را در آیین نامه اخلاقی خود تعریف کرده و در اجرای آن بسیار مصمم عمل خواهد کرد و این اصول را به کلیه کارمندان خود آموزش می دهد.
۴- فیزیوتراپیست های باتجربه و تایید شده
بخش اصلی و حائز اهمیت برای یک بیمار که به فیزیوتراپی مراجعه می کند دریافت خدمات درمانی است، منظور درمان و کاهش درد آسیب های به وجود آمده است که بیمار برای آن به فیزیوتراپی مراجعه کرده است.

انجام امور درمانی فیزیوتراپی علاوه بر تجربه نیازمند تحصیلات آکادمیک و به روز بودن در این حیطه به شمار می رود یک فیزیوتراپی می تواند مدارک ابتدایی و یا مدارک حرفه ای در زمینه فیزیوتراپی گذرانده باشد که تفاوت بسیار زیادی در نوع درمان خواهد داشت.

چرا که مدارک حرفه ای تر نیازمند گذراندن دوره های حرفه ای تر، بررسی گزینه ها و تعدد آسیب های بیشتر و در نتیجه توانایی بالاتر فیزیوتراپیست ها در ارائه خدمات خواهد بود و مطمئنا این مسئله موجب درمان بهتر بیمار می شود.

کلینیک فیزیوتراپی دایان با بهره گیری از کادر باتجربه و حرفه ای با مدارک معتبر داخلی و خارجی در این حوزه خدمات خود را به مراجعین ارائه می دهد. هدف ما رضایت بیماران است چرا که رضایت بیماران علاوه بر ایجاد رضایت در ما، باعث افزایش اعتبار کلینیک دایان نیز خواهد بود.

مواردی که در بالا نام برده شد از جمله مواردی است که یک کلینیک فیزیوتراپی را به عنوان یکی از بهترین کلینک های فیزیوتراپی در یک منطقه و حتی یک شهر معرفی می کند.

کلینیک فیزیوتراپی دایان تمامی سعی و تلاش خود را در جهت پیاده سازی کلیه موارد نام برده شده و حتی فراتر از آن به کار میگیرد تا در نهایت رضایت بیمار به صورت کامل جلب شود.

پزشکان مرتبط

مرکز تخصصی فیزیوتراپی یاشار

پاراکلینیک ها

کلینیک فیزیوتراپی دکتر نصیری

پاراکلینیک ها

مرکز فیزیوتراپی رادمان

پاراکلینیک ها

مرکز تخصصی فیزیوتراپی همایون

پاراکلینیک ها

مرکزفیزیوتراپی بهروزی

پاراکلینیک ها

مرکز فیزیوتراپی آرزو

پاراکلینیک ها

فیزیوتراپی آرامش

پاراکلینیک ها

کلینیک فیزیوتراپی دایان

پاراکلینیک ها
پیمایش به بالا