مرکزفیزیوتراپی بهروزی

پاراکلینیک ها

شماره های تماس

شبکه های اجتماعی

مهارت های حرفه ای

آدرس

مرکز فیزیوتراپی بهروزی،تهران،ایران

معرفی کلینیک
مرکز فیزیوتراپی بهروزی افتخار دارد از بدو تاسیس در سال ۱۳۹۰ خدمات فیزیوتراپی را در فضا و با امکاناتی مناسب، تجهیزات پیشرفته و پرسنل تخصصی مجرب در اختیار مراجعین قرار دهد.
از جمله برنامه‌های ویژه فیزیوتراپی می‌توان به برنامه‌های تمرین‌درمانی جهت بیماران مبتلا به ضایعات عصبی ـ عضلانی ـ اسکلتی ـ به همراه برنامه‌های الکتروتراپی رایج فیزیوتراپی (الکترواستیمولیشن، التراسوند،APS ، Traction، Compression،Magnet Therapy) و درمان‌های دستی اختصاصی و فیزیوتراپی در بیماران سکته مغزی ـ ضایعات نخاعی ـ ام اس و برنامه‌های کششی، تقویتی و تمرینی ویژه روماتولوژی اشاره کرد.
در حقیقت در این مرکز سعی کرده‌ایم روش‌های گوناگون مبتنی بر آخرین دستاوردهای پزشکی که ممکن است در درمان بیماری‌های عصبی ـ عضلانی اسکلتی و دردهای ناشی از آن به بیمار کمک کند را فراهم آوریم و بر اساس نوع بیماری و تجارب مرکز بهترین درمان ممکن از بین روش‌های مختلف را برای هر بیمار انتخاب نموده و ارايه دهیم

 

 

فیزیوتراپیست در این رشته به عنوان درمانگر شناخته می‌شود. با توجه به این که فیزیوتراپی درمان فیزیولوژیک و جسمانی بیماریها است کالبدشناسی و حرکت‌شناسی و فیزیولوژی حرکت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

https://biptc.com/

پزشکان مرتبط

مرکز تخصصی فیزیوتراپی یاشار

پاراکلینیک ها

کلینیک فیزیوتراپی دکتر نصیری

پاراکلینیک ها

مرکز فیزیوتراپی رادمان

پاراکلینیک ها

مرکز تخصصی فیزیوتراپی همایون

پاراکلینیک ها

مرکزفیزیوتراپی بهروزی

پاراکلینیک ها

مرکز فیزیوتراپی آرزو

پاراکلینیک ها

فیزیوتراپی آرامش

پاراکلینیک ها

کلینیک فیزیوتراپی دایان

پاراکلینیک ها
پیمایش به بالا